Курси
ШАГ, комп`ютерна академія

Інтернет-маркетинг


  • 2396 грн 

Курс інтернет-маркетингу включає в себе реальні практичні кейси, які дозволяють заглибитися в навчальні теми, а також практичну роботу з реальними проектами, що забезпечує закріплення пройденого матеріалу.

Програма навчання

В основі програми лежать реальні вимоги ринку.Наші методисти та викладачі постійно працюють над її покращенням і оновленням, щоб випускники Академії могли гідно показати себе перед роботодавцем.

  • Digital-маркетинг і його місце в загальному маркетингу. Відмінність від offline маркетингу;
  • Бізнес-моделі в онлайні. Їх цілі та KPI;
  • Канали комунікації в digital. Підбір цільової аудиторії. Digital-стратегія;
  • Основи Seo. Історія. Фактори Ранжуванння;
  • Семантика, підбір ключових слів, типи запитів;
  • Внутрішня оптимізація. Мета-теги, перелінковка і мікророзмітки;
  • Зовнішня оптимізація. Оптимізація структури сайту. Робота з посилальною масою;
  • Контент-маркетинг. Побудова контент-стратегії. Inbound-маркетинг;
  • User Experience (відмінності між напрямками AI, UX, UI). Методи UX досліджень (опитування, Google Analytics, Yandex Metrika);
  • Складання портретів користувачів. Customer journey map;
  • SMM. Огляд соціальних мереж і платформ. Побудова стратегії роботи в соцмережах (Facebook / Intagram);
  • Відстеження трендів і оперативні зміни згідно нових трендів. Створення вірусного контенту;
  • Реклама в соціальних мережах. Практика роботи з рекламним кабінетом Facebook / Instagram;
  • PPC. Формати реклами. Пошукова, медійна і відео-реклама;
  • Google Ads. Підбір і Угруповання ключових слів. Типи відповідних ключових слів. Написання ефективних оголошень;
  • Показники ефективності рекламних кампаній. Аналіз і оптимізація;
  • Email marketing. Комплекс інструментів. Створення списків. Створення лідо-магніту. Сегментація аудиторії;
  • Чат-боти до різних мессенджерів (Facebook, Telegram, Viber та іншим) і сайтам;
  • Як створити групу чату ботів для різних платформ без програмування;
  • Google Analytics і Google Tag Manager. Кроки по правильному встановленню та налагодженню;
  • Налаштування цілей. Розуміння мікро і макро конверсії;
  • Сегментування аудиторії. Визначення поняття якості трафіку для будь-якого сайту;
  • Налаштування груп ремаркетингу. Створення "складних" аудиторій;
  • Плагіни для зручної роботи з даними. Регулярні вирази;
  • Засоби автоматизації рутинних завдань без навичок програмування.

Деталі на сайті

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Кропивницькому (Кіровограді), а також ЗВО (вузи) в Кропивницькому (Кіровограді), коледжі в Кропивницькому (Кіровограді), репетитори в Кропивницькому (Кіровограді), робота в Кропивницькому (Кіровограді)