Курси
Projector

Growth Аnalytics


  • 45000 грн 

Курс Growth Analytics у Projector Creative and Tech Online Institute.

Маркетологи та продуктові спеціалісти, які працюють з даними, у певний момент відчувають необхідність структурувати знання та стати більш самостійними. У цьому допоможе гроуз аналітика. На курсі Growth Analytics ви зможете вивчити головні теми для її освоєння: підготовку та візуалізацію даних, SQL — а також розберетеся з маркетинговими особливостями.

За 12 тижнів ви навчитеся працювати з:

  • базами даних: зрозумієте їх основні відмінності та дізнаєтесь, які івенти та параметри трекати, щоб зібрати потрібні дані та побудувати event-tracking plan;
  • різними інструментами: зможете використовувати їх для аналітики маркетингу і складати екосистему інструментів, які підійдуть конкретному продукту;
  • метриками: дізнаєтеся, навіщо потрібна ієрархія метрик, як її побудувати, розберетеся в retention marketing та методології запуску експериментів, а також навчитеся правильно формулювати гіпотези;
  • запитами: самостійно писатимете базові запити, які можна використовувати для обчислення маркетингових метрик, і розуміти складніші запити при роботі з аналітиками;
  • візуалізацією: розберетеся з інструментом Tableau, самостійно будуватимете дашборди і дізнаєтесь, як розповідати аналітичну історію.

Протягом курсу ми попрацюємо у різних форматах: від індивідуальних завдань до невеликих груп та великих команд. Наприкінці навчання ви підготуєте фінальний проект, де на основі вивчення даних клієнта представите повну аналітичну історію з візуалізацією в дашборді та SQL кодом.

Кураторка – Дарина Свірчевська, Team Lead Marketing Analytics у Just Eat та Former Marketing Analyst у Booking.com.

Програма

Датабази

  • Основні датабази та їх відмінність: Redshift, Big Query, Snowflake, Hadoop.
  • Яку датабазу вибрати та як використовувати.

Відстеження та вимірювання

  • Як визначити події та параметри для відстеження.
  • Як збудувати план відстеження подій.

Інструменти аналітика

  • Як багато інструментів вам потрібно і як вони працюють разом.
  • Розбір основних тулзів: Google Analytics, Adjust, Appsflyer, Firebase, Funnel, Segment, Braze.

Продуктові метрики

  • Основні метрики: визначення та розрахунки.
  • SQL: очищення датасета.

Маркетинг

  • Інтенсив з retention та експериментів. Лектор - Руслан Назаренко

Робота з SQL

  • Інтро в SQL: базові функції, арифметика, таблиці з'єднань.
  • Знайомство з датасетом замовника та аналіз основних властивостей даних.
  • Просунутий SQL: віконні функції, growth rate, retention rate, MOM, YOY calculations.

Візуалізація

  • Сторітелінг: як розповісти історію, щоб переконати стейкхолдерів.
  • Базова робота з Tableau: основні функції та типи візуалізацій.
  • Просунута робота з Tableau: форматування дашборду та презентація.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві