
Growth Аnalytics
Курс Growth Analytics у Projector Creative and Tech Online Institute.
Маркетологи та продуктові спеціалісти, які працюють з даними, у певний момент відчувають необхідність структурувати знання та стати більш самостійними. У цьому допоможе гроуз аналітика. На курсі Growth Analytics ви зможете вивчити головні теми для її освоєння: підготовку та візуалізацію даних, SQL — а також розберетеся з маркетинговими особливостями.
За 12 тижнів ви навчитеся працювати з:
- базами даних: зрозумієте їх основні відмінності та дізнаєтесь, які івенти та параметри трекати, щоб зібрати потрібні дані та побудувати event-tracking plan;
- різними інструментами: зможете використовувати їх для аналітики маркетингу і складати екосистему інструментів, які підійдуть конкретному продукту;
- метриками: дізнаєтеся, навіщо потрібна ієрархія метрик, як її побудувати, розберетеся в retention marketing та методології запуску експериментів, а також навчитеся правильно формулювати гіпотези;
- запитами: самостійно писатимете базові запити, які можна використовувати для обчислення маркетингових метрик, і розуміти складніші запити при роботі з аналітиками;
- візуалізацією: розберетеся з інструментом Tableau, самостійно будуватимете дашборди і дізнаєтесь, як розповідати аналітичну історію.
Протягом курсу ми попрацюємо у різних форматах: від індивідуальних завдань до невеликих груп та великих команд. Наприкінці навчання ви підготуєте фінальний проект, де на основі вивчення даних клієнта представите повну аналітичну історію з візуалізацією в дашборді та SQL кодом.
Кураторка – Дарина Свірчевська, Team Lead Marketing Analytics у Just Eat та Former Marketing Analyst у Booking.com.
Програма
Датабази
- Основні датабази та їх відмінність: Redshift, Big Query, Snowflake, Hadoop.
- Яку датабазу вибрати та як використовувати.
Відстеження та вимірювання
- Як визначити події та параметри для відстеження.
- Як збудувати план відстеження подій.
Інструменти аналітика
- Як багато інструментів вам потрібно і як вони працюють разом.
- Розбір основних тулзів: Google Analytics, Adjust, Appsflyer, Firebase, Funnel, Segment, Braze.
Продуктові метрики
- Основні метрики: визначення та розрахунки.
- SQL: очищення датасета.
Маркетинг
- Інтенсив з retention та експериментів. Лектор - Руслан Назаренко
Робота з SQL
- Інтро в SQL: базові функції, арифметика, таблиці з'єднань.
- Знайомство з датасетом замовника та аналіз основних властивостей даних.
- Просунутий SQL: віконні функції, growth rate, retention rate, MOM, YOY calculations.
Візуалізація
- Сторітелінг: як розповісти історію, щоб переконати стейкхолдерів.
- Базова робота з Tableau: основні функції та типи візуалізацій.
- Просунута робота з Tableau: форматування дашборду та презентація.
Категорії курсів
-
Онлайн
-
Професійні, підвищення кваліфікації
Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві
Коментарі
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Дякуємо!
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.