Курси
Projector

Unit Economics


  • 16000 грн 

Курс Unit Economics в Projector Creative and Tech Online Institute.

Про курс

Юніт-економіка відповідає на просте запитання: чи заробляємо ми на конкретному юніті (користувачі, замовленні, заявці) чи ні? Саме цьому буде присвячений наш курс – ви зможете зрозуміти, де ваша компанія отримує, а де втрачає гроші, і з чого взагалі складається заробіток та витрати.

Курс  Unit Economics буде корисним усім, хто хоче заглибитися у питання виміру економіки продуктів — від маркетологів до менеджерів та підприємців. Для цього вони навчаться користуватися потрібними інструментами та дізнаються, як:

  • розрахувати вартість залучення користувачів та побудувати стійкі моделі монетизації;
  • розрахувати витрати та побудувати стійку економіку;
  • правильно дивитися на клієнтську базу;
  • працювати з форматами угод B2B vs B2C, а також довжиною угоди, відсотком від продажів, прихованими витратами.

Куратор — Микита Артемчук, Head of Product в Prom.ua. Автор проєкту compatista.com. Кандидат філософських наук.

Програма

Знайомство з Unit-економікою

  • Unit у різних типах бізнесу та проєктів.
  • Типи витрат та доходів у проєкті. Амортизація.
  • Базова фінансова звітність. CashFlow та P&L.
  • Окупність та маржинальність проєктів.

Канали залучення та конверсія

  • Як приваблювати Unit. Прямі канали залучення.
  • Розрахунок вартості залучення. Показник Customer acquisition cost.
  • Прогноз вартості залучення. Орієнтовна вартість.
  • Воронка продажів: етапи, показник конверсії кожного етапу, поняття «лід».
  • Способи впливати на конверсію кожному з етапів.

Розрахунок доходу користувача

  • Користувач, що платить, і його характеристики.
  • Показники середнього чека, ARPU, LTV для різних типів послуг.
  • Аналіз показників у різні часові періоди.
  • Фактичний та номінальний дохід. Зобов'язання.
  • Додаткові витрати.

Монетизація та залучення трафіку

  • Платформи та мережевий ефект.
  • Арбітраж трафіку, бізнес-моделі платформ (take rate).
  • Типи монетизації платформи (CPM, CPC, CPA, CPS).
  • Непрямі канали залучення трафіку.
  • Supply chain та агрегатори.

Сегментація та когорти

  • Сегментація клієнтської бази. Покоління.
  • Когортний аналіз клієнтської бази. Різниця у показниках.
  • Поняття першого та повторного продажу/клієнта.

Retention

  • Утримання клієнтської бази. Retention.
  • Інструмент знижок та бонусів, їх вплив на unit-економіку.
  • Стан клієнтів. Вартість переведення зі стану в стан.
  • Вибір показників утримання. "Золота база".

Збільшення доходів та фрод

  • Збільшення середнього чека за рахунок VAS.
  • Інструменти збільшення доходу та частотності.
  • Касовий розрив та фрод.
  • Масштабованість проєктів та бізнес-моделей.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві