Курси
Projector

Strategy. JTBD


  • 24000 грн 

Курс Strategy. JTBD у Projector Creative and Tech Institute.

Про курс

У що вірять споживачі вашого товару? Що він може запропонувати їм? Як донести цінність цієї пропозиції та вписати її у стратегію? На всі ці запитання ви знайдете відповіді на курсі.

Протягом трьох місяців студенти розберуться:

  • що таке цінність та як розуміти свого споживача;
  • як проводити дослідження: шукати респондентів, готуватись до інтерв'ю, аналізувати результати;
  • як створювати цінність для бізнесу за допомогою Jobs-To-Be-Done;
  • як втілювати знайдену цінність у бренді, продукті та бізнес-моделі.

У фіналі курсу ви підготуєте повноцінну ціннісну пропозицію на основі досліджень та розуміння споживача. А після навчання – зможете застосовувати методологію Jobs-To-Be-Done для розвитку свого продукту чи бізнесу.

Куратори

Михайло Траверс. Маркетолог, стратег та підприємець. Директор зі стратегії в ISD Group. 13 років досвіду у створенні та реалізації комунікаційних та бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів. Реалізовані стратегії у вісім разів отримували нагороди Effie Awards.

Марія Міщенко. Дослідниця, продакт дизайнерка в Reiseplan, спеціалістка з методологій JTBD та Mental Model Diagram.

Програма курсу

Огляд методології JTBD

  • Різні погляди на JTBD (Моєста, Крістенсен, Клемент та Ульвік). Що звідки вийшло.
  • Як JTBD перетинається з іншими consumer-centric інструментами.
  • JTBD - Ціннісна пропозиція - Стратегія маркетингу.

Framing the study - підготовка до дослідження

  • Якісні дослідження та Grounded Theory.
  • Як визначити, яке ми хочемо здобути знання.
  • Як визначити актуальну для дослідження аудиторію.
  • Як застосувати доступні кількісні дані щодо аудиторії та ринку.

Рекрутинг респондентів та скринінгове опитування

  • Де треба шукати респондентів.
  • Роль вибірки у якісних дослідженнях.
  • Як скласти опитування для відбору респондентів

Техніки інтерв'ювання

  • Активне слухання.
  • Когнітивна емпатія.
  • Мислення новачка.
  • Відстеження енергії.
  • Глибина та поверхня.
  • Побудова довіри.
  • Заборонені слова.
    Антигайд інтерв'ю.

Шлях до покупки та Consumer Decision Journey

  • Пасивний та активний пошук.
  • Тригери.
  • Малий та великий найми.
  • Звичне придбання vs Перемикання.
  • Пошук моменту усвідомлення цінності.

4 сили на шляху до ухвалення рішення про покупку

  • Push (Тиск).
  • Pull (Притягнення).
  • Habit (Звичка).
  • Anxiety (Тривога).
  • Fogg Behavior Model.

Аналіз інтерв'ю

  • Пошук патернів (Шлях до покупки, 4 сили).
  • Критерії найму.
  • Модель Кано.

Мотиваційні сегменти

  • Матриця Россітера-Персі.
  • Сегменти на кшталт мислення.
  • Мотиваційний сегмент проти Персона.

Мотиваційний конфлікт - ключовий інсайт

  • Як виявити.
  • Як сформулювати

Модель зміни поведінки

  • До кого ми звертаємось?
  • Чого ми від них бажаємо?
  • Навіщо їм це потрібне?
  • Чому вони не роблять це зараз?
  • Як дати те, що їм потрібно, і не потрапити до пастки?

Ціннісна пропозиція

  • Пошук успішного формулювання.
  • Втілення у бренді, продукті та бізнес-моделі.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві