Я люблю свою роботу!
Категория: Управление персоналом Работа и карьера, деловая этика, психология

Приязний тон тон, купа смайликів і відсутність уявлень про граматику в письмовій мові - все це може відлякати роботодавця швидше, ніж ви встигнете показати йому свій диплом Гарварда.
До вас приходить на співбесіду молодий спеціаліст з гарним освітою та манерами, ви вирішуєте, що він ідеально вам підходить, надсилаєте йому листа з підтвердженням про прийняття на роботу, а він вам відповідає на Інтернет-сленгу, прикрашаючи лист смайлами і знаками оклику. І що з ним тепер робити? Більшість роботодавців вирішують, що краще все-таки не брати.
Фахівці скаржаться, що таке відбувається все частіше і частіше при спілкуванні з робітником по електронній пошті, SMS або через соціальні мережі. А адже це серйозна проблема. Багато хто випускників та студентів можуть позбутися посади через те, що роботодавці вважатимуть їх безвідповідальними та несерйозним. Як можна взяти на роботу людину, яка спілкується з роботодавцем, як зі старим приятелем, і зовсім не в змозі вести ділову переписку? Ця тенденція, крім іншого, може посилити відмінності між старим і молодим поколіннями працівників, їм буде складно спілкуватися один з одним, і ні про яку корпоративну культуру говорити не доведеться.
Деякі молоді працівники зізнаються, що їм буває важко перейти на офіційний тон, але вони вважають, що це необхідно, щоб знайти гарну роботу. Ну а деякі навіть не намагаються чинити опір своїм звичкам: нове покоління в підсумку візьме своє, і роботодавцю доведеться з цим змиритися.
З іншого боку, роботодавці самі винні: не треба використовувати мобільні телефони, аську, соціальні мережі та інші поширені серед молоді засобу спілкування, а розмовляти з майбутнім працівником особисто або хоча б по телефону. Багато компаній перед інтерв'ю з кандидатом просять написати його есе на тему «Чому я хочу тут працювати». Отут-то й перевіряється вміння кандидата висловлювати свої думки грамотно і без сленгу.
Источник: Wall Street Journal
- Все статьи498
- Новости73
- Советы абитуриентам76
- Бухгалтерия, аудит11
- Гостинично-ресторанный бизнес, туризм5
- Дизайн, творчество19
- Информационные технологии20
- Логистика, склад, ВЭД4
- Маркетинг, реклама, PR26
- Медицина, фармацевтика10
- Недвижимость3
- Образование, наука113
- Образование за рубежом46
- Работа для студентов, начало карьеры25
- Работа и карьера, деловая этика, психология82
- Работа на дому5
- Секретариат, делопроизводство7
- Сетевой маркетинг и MLM1
- СМИ, издательство, полиграфия13
- Страхование6
- Строительство, архитектура3
- Сфера обслуживания12
- Топ-менеджмент, руководство высшего звена21
- Торговля, продажи15
- Транспорт, автобизнес3
- Управление персоналом23
- Управление проектами1
- Финансы, банк12
- Юриспруденция3
Комментарии
0Неверно заполненные поля отмечены красным.
Пожалуйста, проверьте форму еще раз.
Ваш комментарий отправлен и будет доступен на сайте после проверки администратором.
Другие статьи в категории Управление персоналом Работа и карьера, деловая этика, психология