Статті
Навчання внутрішніх працівників для оптимізації витрат на просування
У світі поширена хибна думка: якщо продукт якісний, клієнти купуватимуть його і без реклами. Але це твердження розбивається найпростішим питанням: «А як ці клієнти взагалі дізнаються про продукт, якщо його не просувати?».
Робота копірайтера - основа рекламної кампанії
Копірайтер - одна з відносно нових для України професій. Вітчизняні внз поки не пропонують навчання по цій спеціальності, хоча її популярність велика, адже робота копірайтера стоїть за кожною торговою маркою, слоганом, рекламним роликом.
Специфіка роботи мерчендайзера в Україні
У нашій країні посадові обов'язки мерчендайзера дещо відрізняються від посадових обов'язків цих же фахівців, які працюють у західних країнах. Спрацьовує накатані на вітчизняному ринку праці прийом - один може працювати за трьох.
PR-спеціаліст на ринку праці
Для майбутніх керівників PR-проектів, незалежно від їх масштабу, перша за значимістю - харизматичність. Людина може мати дипломи кращого вузу, і при цьому бути абсолютно непридатною на роль професійного PR-лідера.
- Усі статті220
- Новини46
- Освіта за кордоном28
- Поради абітурієнтам64
- Бухгалтерія, аудит4
- Готельно-ресторанний бізнес, туризм3
- Дизайн, творчість4
- Інформаційні технології10
- Логістика, склад, ЗЕД3
- Маркетинг, реклама, PR4
- Медицина, фармацевтика6
- Нерухомість3
- Освіта, наука89
- Робота для студентів, початок кар'єри6
- Робота і кар'єра, ділова етика, психологія9
- Робота вдома3
- Секретаріат, діловодство3
- Мережевий маркетинг і MLM3
- ЗМІ, видавництво, поліграфія4
- Страхування3
- Будівництво, архітектура4
- Сфера обслуговування5
- Топ-менеджмент, керівництво вищої ланки4
- Торгівля, продаж4
- Транспорт, автобізнес3
- Управління персоналом3
- Управління проектами1
- Фінанси, банк4
- Юриспруденція4