Структура формирование первого впечатления.Невербальная коммуникация (язык тела, мета-сообщение).Чувствительность ко лжи.Практика лидерства в переговорном процессе.Как не быть жертвой в сложных жизнен…
День 1. Знакомство, разминка, вводная, правила Что такое продажи Какая структура продаж Возможные Объекты продаж Кто есть Субъекты продаж Как продавать без «впаривания» Этапы продаж и когда завершаетс…
Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
1. Основи бізнес-психології Психологічні відмінності людей з цілого ряду атрибутів, включаючи їх особистість, цінності, сприйняття та емоції Мотиваційні характеристики людей та стимулюючі ефекти бізне…
Особа співробітника, який працює зі стягненням. Чинники, що впливають на ефективний сollection Дослідження власних обмежуючих упереджень учасників щодо стягнення заборгованості. Кому віддають гроші на…
Основи візуалізації. Психологія сприйняття інформації. Закони інформаційної графіки. Як краще уявити великий обсяг інформації. Найкращі способи відображення структурної інформації. Використання емоцій…
Видео ролик (кратко о подходе): https://youtu.be/jATttyjImhk Проект ARMS Academy состоит из коротких модулей на базе 3 лицензионных программ: навыки переговоров от Scotwork,Великобритания, с 1975, www…
Людина як споживач — система цінностей, види та об'єкти бажань та об'єкти продажу, стереотипи поведінки, розуміння мотивів Жорсткі переговори - визначення, діагностика індивідуальних особливостей спри…
Що таке «Переговори» і чим цей процес відрізняється від процесу продажу. 4 умови необхідні для початку переговорного процесу та вибір стратегії. Секрети професійної комплексної підготовки до ділових п…
Можливості для вдосконалення Управління власною поведінкою на переговорах Етапи переговорів, орієнтованих на клієнта Процес самовдосконалення продавця Досягнення домовленості про зустріч за телефоном…
1. Що таке капітал довіри клієнта. Дві складові довіри: ділова та емоційно-особистісна. Критично важливі точки контакту з ключовими клієнтами та «моменти істини» у розвитку відносин із клієнтами. 2. В…
Страхи выступленияПричины возникновенияПриемы работы со страхами и волнениямиДиагностика зажимов в теле и их снятиеУкрепления мускулатуры дыхательного аппаратаКонтроль состояний и их влияние на воспри…
1. Встановлення контакту Логіка та емоції під час встановлення контакту з клієнтом Встановлення контакту за телефоном. Важлива послідовність Встановлення контакту з клієнтом. Особиста зустріч. Основні…
В любом возрасте Вы можете красиво зарычать, зашипеть или красиво произнести звук С ) Постоянные ошибки в письме - это тоже повод обратится к логопеду! И поверьте, Вам и Вашим знакомым это понравиться…
1. Світогляд успішного продавця як запорука ефективних продажів Виявлення та аналіз ефективних та неефективних особистісних підходівпродавця, що впливають на поведінку клієнта Створення профілю успіху…