Технології зростання
тренінг-практикум

Активні продажі: професійна комунікація з клієнтами у сегменті сільського господарства





Цільова аудиторія

менеджери по роботі з клієнтами, регіональні менеджери, які продають /консультують чи просувають продукцію (послуги, техніку)  в сегменті аграрного ринку.

Ціль заходу

  • Дати «імпульс» до зростання та саморозвитку
  • Підвищити рівень професіоналізму комунікації з клієнтами в аграрному секторі з метою залучення нових клієнтів
  • Передати інструменти та ефективні методики виходи на ЛПР (голів колгоспів, фермерів, агрономів, ветеринарів, закупників та ін.) та ведення переговорів з особами високого соціального статусу, щоб збільшити результати продажу.

Програма

Як приклад наведено  програму Лілії Чакової. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.

Тривалість  - від 1 дня.

Програма:

МОДУЛЬ 1: Особиста ефективність і корпоративні продажі

  1. Матриця результату
  2. Націленість на результат
  3. Як працювати з дисфункціями
  4. Соціально-статусна складова комунікації у корпоративних продажах. Інструменти роботи та мінімізація ризиків
  5. Самомотивація чи відповідальність
  6. Логічні рівні.


МОДУЛЬ 2: Активні продажі за телефоном.

  1. Холодні дзвінки. Психологічний акцент у холодних дзвінках
  2. Перше враження під час дзвінка по телефону
  3. Тембр голосу та темп промови
  4. Фрази, які не можна вживати, роблячи холодний дзвінок
  5. Найпоширеніші помилки
  6. Критерії ефективності холодного дзвінків
  7. КАТЕГОРИЗАЦІЯ ЛПР, керівників зі сприйняття та прийняття інформації:
  • як подати базову інформацію по телефону
  • як надати важливості та значущості пропозиції
  • як викладати пропозицію різним керівникам
  • як відпрацьовувати заперечення та відмови різних типів керівника
  • як з ким взаємодіяти після здійсненого холодного дзвінка

МОДУЛЬ 3: Психологічні типи клієнтів. Формування необхідної «упаковки» для послуги

1. Матриця психологічних типів клієнтів

2. Якою мовою говорити з тим чи іншим типом клієнтів.

3. Як переконати співрозмовника

а) використання у промові мотивації клієнта

б) використання у мовленні ціннісних слів клієнта

4. Мотивація клієнта до ухвалення рішення

5. Ключові репліки клієнта: інтереси клієнта – словесні орієнтири.


МОЗКОВИЙ ШТУРМ: ПРОПИС ВИГІД І ПЕРЕВАГ ПОСЛУГ або ТОВАРІВ ДЛЯ КОЖНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ТИПУ КЛІЄНТА

МОДУЛЬ 4: Етапи та основні кроки професійної комунікації у корпоративних продажах

  1. Як створити перше позитивне враження. Як формується перший «message».
  2. Формування основи питань виявлення потреб
  3. «Продаж ідеї». Як грамотно робити презентацію продукції чи послуг.
  4. Аргументація
  5. Робота з запереченнями.
  6. Як закривати продаж.
  7. Типові помилки менеджера з продажу, переговорника у комунікації з клієнтом
  8. Слова, які заборонено використовувати у продажах або що викликає «ні»-реакцію»


РОЛЬОВА ГРА: «ПРОДАЖ» (другий день тренінгу)

Рольову гру проходить кожен учасник тренінгу. Кожна пара практикує інструменти продажів, які відпрацьовувалися на тренінгу: починаючи від етапу встановлення контакту, проходження всіх зон ризику, грамотної презентації вигод продукції, відпрацювання заперечень клієнта до аргументації та закриття продажу. зв'язку) тренера.

(обратной связи) тренера.

Додаткова інформація

Програма для компаній, що імпортують або виробляють обладнання, спецтехніку, засоби захисту рослин, кормові добавки та ін. для сільського господарства. Такі та подібні програми проводилися   для компаній «Сева Санте Анімаль» (представництво компанії в Україні, оптові продажі ветеринарної продукції для сільського господарства), «Ерідон» (дистрибуція ЗЗР, насіння, добрив, послуги та ін.), холдинг NCH (вирощування сільськогосподарських культур, тваринництво), МИРО холдинг), BAYER AG міжнародний хіміко-фармацевтичний концерн, підрозділ з продажу коштів для сільського господарства, холдинг «Автек» (продаж сільськогосподарської та спецтехніки, а також запчастин для неї) та інших клієнтів.

Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти][email protected]

Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиТренінги для тренерів

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.