Тренінги
На жаль, тренінг не знайдено

Цей тренінг був видалений або прихований компанією. Проте є інші хороші тренінги, які можуть вам підійти👇

Корпоративні тренінги — Переговори, риторика, ораторське мистецтво

Знайдено 22 результати

тренинг-практикум
  • Структура формирование первого впечатления.Невербальная коммуникация (язык тела, мета-сообщение).Чувствительность ко лжи.Практика лидерства в переговорном процессе.Как не быть жертвой в сложных жизнен…
тренінг
  • День 1. Знакомство, разминка, вводная, правила Что такое продажи Какая структура продаж Возможные Объекты продаж Кто есть Субъекты продаж Как продавать без «впаривания» Этапы продаж и когда завершаетс…
тренінг
  • Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
тренінг
  • 10700 грн -7%
  • ТОТ, центр бізнес-технологій
  • 1. Основи бізнес-психології Психологічні відмінності людей з цілого ряду атрибутів, включаючи їх особистість, цінності, сприйняття та емоції Мотиваційні характеристики людей та стимулюючі ефекти бізне…
тренінг
  • Мaystrenko & partners
  • Особа співробітника, який працює зі стягненням. Чинники, що впливають на ефективний сollection Дослідження власних обмежуючих упереджень учасників щодо стягнення заборгованості. Кому віддають гроші на…
тренінг
  • 3900 грн
  • Go Business
  • Основи візуалізації. Психологія сприйняття інформації. Закони інформаційної графіки. Як краще уявити великий обсяг інформації. Найкращі способи відображення структурної інформації. Використання емоцій…
тренінг
  • Видео ролик (кратко о подходе): https://youtu.be/jATttyjImhk Проект ARMS Academy состоит из коротких модулей на базе 3 лицензионных программ: навыки переговоров от Scotwork,Великобритания, с 1975, www…
тренінг
  • Штепка Ігор
  • Людина як споживач — система цінностей, види та об'єкти бажань та об'єкти продажу, стереотипи поведінки, розуміння мотивів Жорсткі переговори - визначення, діагностика індивідуальних особливостей спри…
тренінг
  • Guarantee TNG
  • Богданов Леонид
  • 1. Що таке капітал довіри клієнта. Дві складові довіри: ділова та емоційно-особистісна. Критично важливі точки контакту з ключовими клієнтами та «моменти істини» у розвитку відносин із клієнтами. 2. В…
консультація
  • 500 грн
  • Discurso, речевой центр
  • В любом возрасте Вы можете красиво зарычать, зашипеть или красиво произнести звук С ) Постоянные ошибки в письме - это тоже повод обратится к логопеду! И поверьте, Вам и Вашим знакомым это понравиться…
тренiнг
  • Влад Шах
  • Шах Владислав
  • 1. Встановлення контакту Логіка та емоції під час встановлення контакту з клієнтом Встановлення контакту за телефоном. Важлива послідовність Встановлення контакту з клієнтом. Особиста зустріч. Основні…
тренінг-практикум
  • Business&People
  • Березіна Вікторія
  • Ефективний закупівельник, хто він і як ним стати? Визначення внутрішніх особистісних факторів (комплекси, стереотипи, установки), що заважають ефективній роботі у закупівлях Ефективна взаємодія відділ…
тренинг
тренінг
  • Go Business
  • 1. Світогляд успішного продавця як запорука ефективних продажів Виявлення та аналіз ефективних та неефективних особистісних підходівпродавця, що впливають на поведінку клієнта Створення профілю успіху…
тренінг
  • Риторика та комунікація
  • Рiтор Вiкторiя
  • Все те, що може допомогти у житті на кожному кроці. Розвинена мова, риторика, керування спiлкуванням як інструментом. Комунікація, переконання, Ораторські навички, заняття в Одесi. Структура курсу (ба…