ТОП-16 принципів створення інтернет магазину для його успішного функціонування

ТОП-16 принципів створення інтернет магазину для його успішного функціонування
https://marketer.ua/
Категорія: Торгівля, продаж

Придбання товару в інтернеті - звичайна практика для сучасних користувачів. Підприємці активно створюють інтернет-магазини. Успіх проекту полягає в продажах, а зростаючий трафік не завжди їх гарантує.

Основні критерії створення прибуткового інтернет-магазину розглянемо нижче.

Ознайомитися з ними буде корисно:

  • тим, хто збирається відкрити інтернет-майданчик;
  • тим, хто вже має свій магазин і хоче його модернізувати.

     1. Ніша.

Людям потрібно те, що вони хочуть. Тоді вони готові платити гроші. Затребуваний товар - гарантія прибутку. Популярні ніші зайняті давно, але якщо зуміти, конкурентів можна обійти.

     2. CMS сайту.

Від цієї програми залежить:

  • як швидко будуть відображатися сторінки сайту,
  • наскільки зручний інтерфейс;
  • функціональність основних елементів ресурсу.

CMS необхідна для проведення адміністративних робіт:

  • наповнення сайту контентом;
  • редагування і зберігання даних;
  • управління інтернет-ресурсом.

Читайте: Як створити сайт, зберігши нерви і гроші.

     3. Просування.

Розкрутка сайту вимагає використання максимальної кількості інструментів інтернет-маркетингу. Варіантів просування багато. Але відразу вкладати величезні суми не рекомендується. Якщо якийсь не спрацював, спробуйте наступний.
Ось список популярних способів:

  • SЕО (анкор, ключові слова);
  • контекстна реклама;
  • прайс-агрегатори;
  • поштові розсилки;
  • ретаргетінг;
  • просування в соціальних мережах.

Ще більше способів збільшити відвідуваність дізнайтеся в цій статті.

     4. Юзабіліті.

При попаданні на сайт потенційний покупець повинен зорієнтуватися без проблем:

  • знайти товар з використанням фільтрів;
  • порівняти кілька позицій;
  • отримати знижку;
  • оцінити спеціальні пропозиції;
  • здійснити покупку;
  • дізнатися способи оплати, терміни доставки.

Юзабіліті без плутанини - ваша мета. Інакше ризикуєте втратити клієнта. Покупець заходить на сайт з метою придбати товар. Функціонал повинен йому в цьому допомогти. Всі етапи послідовно підводять користувача до покупки. Легкість, доступність навігації підвищує ймовірність повернення клієнта.

     5. Картка товару.

Опис пропонованої продукції має бути вичерпним, але не нудним. Крім назви і докладної інформації сюди входить:

  • зображення з можливістю збільшення для детального розгляду;
  • при необхідності - відеоогляд;
  • вартість;
  • кнопка додавання в корзину;
  • поле для відкликання і питання про товар;
  • відомості про гарантію;
  • повідомлення про доставку та оплату.

     6. Лояльність клієнтів.

"Отримати" додаткових покупців можна як розпродажами і знижками, так і привертаючи увагу за допомогою інструментів. Оптимальний сценарій - повністю зануритися в обрану нішу. Регулярно готувати статті і відеоогляди.

     7. Зв'язок.

Контактна інформація - це не тільки телефони, форма зворотного зв'язку, електронна пошта, а й ефективна допомога консультантів-онлайн. Відсутні відомості про товар зручно отримувати в діалозі. Клієнт відчуває турботу, тому при необхідності він повернеться.

     8. Супутні пропозиції.

Підвищити продажі допомагає підбір додаткових товарів до вже обраних. Наприклад, при покупці ноутбука актуальний вибір комп'ютерної миші, сумки і інших аксесуарів.

     9. Повідомлення.

Навіть якщо покупець нічого не придбав, можна ненав'язливо попросити його залишити адресу електронної пошти. При оновленні асортименту або появі потрібної позиції потенційний клієнт отримає повідомлення і повернеться до вас.

     10. Тестування товару.

Перед запуском інтернет-магазину проведіть нескладну процедуру. Додати сторінку з описом товару, налаштуйте контекстну рекламу і протягом дня ви зрозумієте, скільком людям цікава ваша продукція.

     11. Вкладення.

Відразу вкладати величезні суми в інтернет-магазин не рекомендується. Головне правило - запропонувати товар клієнтам, які вже готові його купити. Багато "прогорають", коли закупівлі зроблені, а покупців ніяк знайти не вдається. З цією метою варто налаштувати продажу за допомогою різних соціальних сервісів, а вже потім займатися створенням якісного інтернет-магазину.

Прочитайте про найпопулярніші товари для продажу.

     12. Швидкодія.

Сторінки магазину повинні швидко завантажуватися. Користувач не має часу на очікування. При швидкому з'єднанні швидкість завантаження, що дорівнює кільком секундам, ідеальне рішення. Будь-які фотографії замінюйте на мініатюри-посилання, щоб зображення відкрилося в новому вікні. Будь-які скрипти і елементи, що впливають на швидкодію, прибирайте. Правильна платформа гарантує привабливість вашого магазину.

     13. Спілкування по інтересах.

Відгуки інших покупців і форум, де можна задати питання і отримати відповідь, допомагають визначитися з покупкою швидше. Реклама програє, коли є інформація від реальних людей.

     14. Дизайн.

У цьому пункті є свої нюанси. Спрощений дизайн не викликає довіри у покупців. Порожні сторінки, де мало тексту і зображень, відштовхують. Перебір з інформацією - теж погано. Складно зорієнтуватися серед банерів, кнопок, фотографій, раптових повідомлень. Нав'язлива реклама, вилазить з усіх боків, дратує. Користувач піде швидко, нічого не купить. Максимально відкритий екран - ще один крок до успішних продажів. WOW-дизайн сайту повинен відповідати класу ваших послуг.

     15. Можливість адаптації до будь-якого гаджету.

Користувачі заходять в інтернет з пристроїв, що мають різний розмір екрану. Найчастіше - це смартфон, планшет. Всі важливі елементи сайту повинні виявитися доступні. Допоможуть в цьому спеціальні додатки для поширених операційних систем. Репутація магазину виросте в очах користувача, оскільки це означає, що в команді працюють професіонали різних напрямків.

     16. Блог корпоративного стилю.

Для інтернет-магазину реклама - минуле. Чого не скажеш про блог в руках вправного копірайтера. Побіжно згадати товар, розповідаючи про його прекрасні властивості в тій чи іншій ситуації. Наполягати на покупці не можна. Реклама повинна бути нативною. Читачі почнуть обговорення, а потім вже проявлений інтерес підведе їх до покупки.

Створюючи інтернет-магазин, слід розуміти, наскільки процес витратний і тривалий. Складіть план і чітко дотримуйтесь намічених пунктів. Результат вас неодмінно порадує!

Джерело: https://marketer.ua/

Інші статті в категорії: Торгівля, продаж
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Користь публікації
Оберіть мишкою кількість зірок і натисніть, щоб зафіксувати результат.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Зворотній зв'язок