
IT Recruitment
Курс IT Recruitment у Projector Creative and Tech Online Institute.
Головною компетенцією рекрутера часто вважають сорсінг. Але одна річ знайти сильного кандидата, а інша — захантити. При цьому оцінити, що він зможе влитися в команду, зрозуміти специфіку продукту, особливості ринку та видавати очікувані результати. На курсі IT Recruitment ми дамо повноцінне розуміння рекрутера у бізнесі, навчимо працювати з прикладними інструментами, прокачаємо необхідні навички. Адже успішний рекрутер повинен орієнтуватися у продажах, психології, маркетингу, аналітиці й бути бізнес-орієнтованим.
За 3 місяці студенти навчаться:
- у глобальному сенсі - хантити фахівців різного рівня в умовах обмежених ресурсів та в стислий термін;
- самостійно відсівати кандидатів ще на етапах скринінгу та інтерв'ю;
- Використовувати різні інструменти діджитал маркетингу;
- налаштовувати автоворонки, щоб закривати вакансії зі своєю мінімальною участю;
- збільшувати відсоток прийняття офферів та зменшувати відсоток відмов після випробувального терміну;
- аналізувати свою ефективність та оцінювати її у бізнес-показниках.
Куратор курсу — Артур Федоренко, понад 7 років у рекрутингу. Керував відділами рекрутингу та HR у продуктових IT компаніях. Зібрав з нуля 5 колективів.
Програма:
Початок роботи з вакансією
- Складання детального профілю кандидата.
- Створення воронки відбору.
- Розробка картки пошуку.
- Формування бюджету на вакансію.
Публікація привабливої вакансії
- Позиціонування вакансії як продукту компанії.
- Визначення чіткого профілю ЦА вакансії.
- Вивчення ключових болів кандидата та складання вакансії з їх врахуванням.
- Включення метапрограмних ключів до опису вакансії.
Сорсінг
- Побудова boolean search запитів.
- Проведення x-ray пошуку на будь-яких сайтах та майданчиках.
- Робота з альтернативними джерелами кандидатів, окрім LinkedIn, Djinni, DOU.
- Пошук імейлів різної складності: інструменти, підходи, сервіси.
- Автоматизація, масовий парсинг/вивантаження кандидатів, збагачення їх профілів.
Скринінг
- Читання досвіду роботи та інтерпретація підводного каміння.
- Досягнення та формулювання слів.
- Загальне складання резюме.
- Терміни та технології-синоніми.
Аутріч
- Імейли vs відправка запитів у друзі на LinkedIn та Inmails: розбір плюсів та мінусів. Визначаємо, чому імейли ефективніші.
- Як завжди отримувати відповіді на листи.
- Як зацікавити кандидата розглянути саме вашу пропозицію.
- Робота з запереченнями.
- Підбір каналів комунікації та особливості роботи з кожним із них.
- Листи: час надсилання, формулювання текстів, ланцюжки з кількох листів. Визначаємо коли, що та як писати.
Автоматизація
- Автоматизація аутричу. Як автоматизувати персональні листи так, що ніхто ніколи не подумає, що це розсилання.
- Автоматизація рутинних процесів у рекрутингу.
- Вибір та налаштування ATS (Applicant Tracking System), виходячи з головних функцій для роботи рекрутера.
Інструменти оцінки
- Інтерв'ю щодо компетенцій: підходи, методи оцінки, комплексні матриці, спрощені механіки для роботи.
- Проективні питання.
- Кейс інтерв'ю.
- Метапрограми.
- DISC Profiling.
- Рекомендації щодо кандидата (референс чек): як робити ефективно, коли проводити, кого краще запитувати та кого не запитувати.
Лендінг вакансії
- Важливість лендінгу вакансії для рекрутера сьогодні.
- Найкращі практики із вакансіями на реальних прикладах: структура, обов'язкові блоки, розділи, тексти.
- Створення лендінгу вакансії на конструкторі сайтів.
- Основи дизайну: шрифти, колір, композиція, віжуали.
Маркетинг
- Запуск реклами вакансії у Facebook, Instagram, LinkedIn та на інших майданчиках.
- Найкращі стратегії запуску реклами та націлення: ЦА, інтереси, гео, ціна за клік.
- Формування бюджетів на рекламу.
- Наздоганяння та обробка тих, хто зайшов на сайт, але не відгукнувся.
- Налаштування аналітики та відстеження ефективності реклами через Facebook Pixel.
Метрики
- Ключові метрики: як рахувати, інтерпретувати результати та планувати подальшу роботу.
- Метрики сорсингу.
- Метрики рекрутингу.
- Метрики HR.
Складання офферу
- Як скласти win-win оффер.
- Як перетворити відхилений оффер на прийнятий.
- Як зробити так, щоб ваші оффери приймали якнайчастіше.
Категорії курсів
-
Онлайн
-
Професійні, підвищення кваліфікації
Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві
Коментарі
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Дякуємо!
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.