Курси
Projector

IT Recruitment


  • 21000 грн 

Курс IT Recruitment у Projector Creative and Tech Online Institute.

Головною компетенцією рекрутера часто вважають сорсінг. Але одна річ знайти сильного кандидата, а інша — захантити. При цьому оцінити, що він зможе влитися в команду, зрозуміти специфіку продукту, особливості ринку та видавати очікувані результати. На курсі IT Recruitment ми дамо повноцінне розуміння рекрутера у бізнесі, навчимо працювати з прикладними інструментами, прокачаємо необхідні навички. Адже успішний рекрутер повинен орієнтуватися у продажах, психології, маркетингу, аналітиці й бути бізнес-орієнтованим.

За 3 місяці студенти навчаться:

  • у глобальному сенсі - хантити фахівців різного рівня в умовах обмежених ресурсів та в стислий термін;
  • самостійно відсівати кандидатів ще на етапах скринінгу та інтерв'ю;
  • Використовувати різні інструменти діджитал маркетингу;
  • налаштовувати автоворонки, щоб закривати вакансії зі своєю мінімальною участю;
  • збільшувати відсоток прийняття офферів та зменшувати відсоток відмов після випробувального терміну;
  • аналізувати свою ефективність та оцінювати її у бізнес-показниках.

Куратор курсу — Артур Федоренко, понад 7 років у рекрутингу. Керував відділами рекрутингу та HR у продуктових IT компаніях. Зібрав з нуля 5 колективів.

Програма:

Початок роботи з вакансією

  • Складання детального профілю кандидата.
  • Створення воронки відбору.
  • Розробка картки пошуку.
  • Формування бюджету на вакансію.

Публікація привабливої ​​вакансії

  • Позиціонування вакансії як продукту компанії.
  • Визначення чіткого профілю ЦА вакансії.
  • Вивчення ключових болів кандидата та складання вакансії з їх врахуванням.
  • Включення метапрограмних ключів до опису вакансії.

Сорсінг

  • Побудова boolean search запитів.
  • Проведення x-ray пошуку на будь-яких сайтах та майданчиках.
  • Робота з альтернативними джерелами кандидатів, окрім LinkedIn, Djinni, DOU.
  • Пошук імейлів різної складності: інструменти, підходи, сервіси.
  • Автоматизація, масовий парсинг/вивантаження кандидатів, збагачення їх профілів.

Скринінг

  • Читання досвіду роботи та інтерпретація підводного каміння.
  • Досягнення та формулювання слів.
  • Загальне складання резюме.
  • Терміни та технології-синоніми.

Аутріч

  • Імейли vs відправка запитів у друзі на LinkedIn та Inmails: розбір плюсів та мінусів. Визначаємо, чому імейли ефективніші.
  • Як завжди отримувати відповіді на листи.
  • Як зацікавити кандидата розглянути саме вашу пропозицію.
  • Робота з запереченнями.
  • Підбір каналів комунікації та особливості роботи з кожним із них.
  • Листи: час надсилання, формулювання текстів, ланцюжки з кількох листів. Визначаємо коли, що та як писати.

Автоматизація

  • Автоматизація аутричу. Як автоматизувати персональні листи так, що ніхто ніколи не подумає, що це розсилання.
  • Автоматизація рутинних процесів у рекрутингу.
  • Вибір та налаштування ATS (Applicant Tracking System), виходячи з головних функцій для роботи рекрутера.

Інструменти оцінки

  • Інтерв'ю щодо компетенцій: підходи, методи оцінки, комплексні матриці, спрощені механіки для роботи.
  • Проективні питання.
  • Кейс інтерв'ю.
  • Метапрограми.
  • DISC Profiling.
  • Рекомендації щодо кандидата (референс чек): як робити ефективно, коли проводити, кого краще запитувати та кого не запитувати.

Лендінг вакансії

  • Важливість лендінгу вакансії для рекрутера сьогодні.
  • Найкращі практики із вакансіями на реальних прикладах: структура, обов'язкові блоки, розділи, тексти.
  • Створення лендінгу вакансії на конструкторі сайтів.
  • Основи дизайну: шрифти, колір, композиція, віжуали.

Маркетинг

  • Запуск реклами вакансії у Facebook, Instagram, LinkedIn та на інших майданчиках.
  • Найкращі стратегії запуску реклами та націлення: ЦА, інтереси, гео, ціна за клік.
  • Формування бюджетів на рекламу.
  • Наздоганяння та обробка тих, хто зайшов на сайт, але не відгукнувся.
  • Налаштування аналітики та відстеження ефективності реклами через Facebook Pixel.

Метрики

  • Ключові метрики: як рахувати, інтерпретувати результати та планувати подальшу роботу.
  • Метрики сорсингу.
  • Метрики рекрутингу.
  • Метрики HR.

Складання офферу

  • Як скласти win-win оффер.
  • Як перетворити відхилений оффер на прийнятий.
  • Як зробити так, щоб ваші оффери приймали якнайчастіше.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві