
Employer Branding
Курс Employer Branding в Projector Creative and Tech Online Institute.
Про курс
Коли ми вибираємо компанію для роботи, на рішення багато в чому впливає бренд роботодавця. Одні вибудовують його і роблять привабливим для претендента, інші можуть бути в цьому менш успішні. На курсі Employer Branding ми навчимося формувати привабливий бренд роботодавця та отримаємо комплексніший погляд на всю сферу.
За 2 місяці розберемося у складових брендингу роботодавця. Позначимо основних стейкхолдерів. Розглянемо тандем HR системи та бренду роботодавця у компанії. Навчимося проводити дослідження, опрацьовувати портрет кандидата та складати ціннісні пропозиції роботодавця. Зрозуміємо, як вибудовувати внутрішні та зовнішні комунікації. Дізнаємося, яку роль у цьому відіграє корпоративна соціальна відповідальність і як вона може вплинути на ваш бренд.
Наприкінці курсу ви розробите ефективну стратегію розвитку бренду роботодавця для реального замовника.
Кураторка та менторки:
- Катерина Дробот, кураторка, Employer Branding Consultant у MacPaw.
- Катерина Єфимчук, менторка, Intermediate Employer Brand Specialist у SoftServe.
- Юлія Ліснянська, менторка, Employee Support Team Lead у Jooble.
Програма
Значення бренду роботодавця для бізнесу
- Що таке бренд роботодавця.
- Навіщо все це. Дані міжнародних та українських досліджень.
- Клієнти, стейкхолдери та цільова аудиторія.
Воркшоп. HR як система
- HR система на різних етапах розвитку компанії.
- Діагностика зрілості HR системи.
- Взаємозв'язок архітектури HR системи та стратегії бренду роботодавця.
- Дизайн основних HR процесів, активностей та комунікаційних векторів.
Тренерка — Ольга Остапович
Дослідження: внутрішній аудит бренду роботодавця
- Коли (не) слід проводити дослідження.
- Методи дослідження: кількісні та якісні.
- Дизайн дослідження.
- Розбір кейсів.
Дослідження: зовнішній аудит бренду роботодавця
- Коли (не) слід проводити дослідження.
- Методи та вендори зовнішніх досліджень.
- Розбір кейсів.
Корпоративна культура
- Роль та типи корпоративної культури.
- Актуальні виклики для роботодавця.
Лекторка — Ніна Василева
Ціннісна пропозиція співробітнику
- Що таке EVP.
- Функції ціннісної пропозиції.
- Компас для прийняття рішень щодо EVP.
Лекторка — Ганна Великоіваненко
Комунікаційна стратегія: внутрішні комунікації
- Вплив людей на репутацію компанії.
- Важливість розвитку внутрішніх комунікацій.
- Елементи системи внутрішніх комунікацій.
- Нестандартні канали, які можна використати.
- Вимірювання ефективності внутрішніх комунікацій.
Комунікаційна стратегія: заходи та ком'юніті менеджмент
- Види заходів та який колись використовувати.
- Інструменти для онлайн заходів.
- Ком'юніті менеджмент — новий інструмент роботи із залученням.
Комунікаційна стратегія: зовнішні комунікації
- Які є зовнішні канали.
- Принципи ефективної роботи із вибраними каналами.
- Робота з негативом.
Комунікаційна стратегія: вплив CSR
- Що важливо знати про корпоративну соціальну відповідальність?
- Інструменти соціально відповідальної компанії.
- Розбір кейсу розвитку CSR у компанії.
Лекторка — Марина Саприкіна
Аналіз вибраної стратегії брендингу роботодавця
- Стратегія vs тактика.
- Шпаргалка для створення стратегії.
- Робота з метриками та KPI.
Категорії курсів
-
Онлайн
-
Професійні, підвищення кваліфікації
Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві
Коментарі
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Дякуємо!
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.