Курси
Projector

Employer Branding


  • 20000 грн 

Курс Employer Branding в Projector Creative and Tech Online Institute.

Про курс

Коли ми вибираємо компанію для роботи, на рішення багато в чому впливає бренд роботодавця. Одні вибудовують його і роблять привабливим для претендента, інші можуть бути в цьому менш успішні. На курсі Employer Branding ми навчимося формувати привабливий бренд роботодавця та отримаємо комплексніший погляд на всю сферу.

За 2 місяці розберемося у складових брендингу роботодавця. Позначимо основних стейкхолдерів. Розглянемо тандем HR системи та бренду роботодавця у компанії. Навчимося проводити дослідження, опрацьовувати портрет кандидата та складати ціннісні пропозиції роботодавця. Зрозуміємо, як вибудовувати внутрішні та зовнішні комунікації. Дізнаємося, яку роль у цьому відіграє корпоративна соціальна відповідальність і як вона може вплинути на ваш бренд.

Наприкінці курсу ви розробите ефективну стратегію розвитку бренду роботодавця для реального замовника.

Кураторка та менторки:

  • Катерина Дробот, кураторка, Employer Branding Consultant у MacPaw.
  • Катерина Єфимчук, менторка, Intermediate Employer Brand Specialist у SoftServe.
  • Юлія Ліснянська, менторка, Employee Support Team Lead у Jooble.

Програма 

Значення бренду роботодавця для бізнесу

  • Що таке бренд роботодавця.
  • Навіщо все це. Дані міжнародних та українських досліджень.
  • Клієнти, стейкхолдери та цільова аудиторія.

Воркшоп. HR як система

  • HR система на різних етапах розвитку компанії.
  • Діагностика зрілості HR системи.
  • Взаємозв'язок архітектури HR системи та стратегії бренду роботодавця.
  • Дизайн основних HR процесів, активностей та комунікаційних векторів.
    Тренерка — Ольга Остапович

Дослідження: внутрішній аудит бренду роботодавця

  • Коли (не) слід проводити дослідження.
  • Методи дослідження: кількісні та якісні.
  • Дизайн дослідження.
  • Розбір кейсів.

Дослідження: зовнішній аудит бренду роботодавця

  • Коли (не) слід проводити дослідження.
  • Методи та вендори зовнішніх досліджень.
  • Розбір кейсів.

Корпоративна культура

  • Роль та типи корпоративної культури.
  • Актуальні виклики для роботодавця.
    Лекторка — Ніна Василева

Ціннісна пропозиція співробітнику

  • Що таке EVP.
  • Функції ціннісної пропозиції.
  • Компас для прийняття рішень щодо EVP.
    Лекторка — Ганна Великоіваненко

Комунікаційна стратегія: внутрішні комунікації

  • Вплив людей на репутацію компанії.
  • Важливість розвитку внутрішніх комунікацій.
  • Елементи системи внутрішніх комунікацій.
  • Нестандартні канали, які можна використати.
  • Вимірювання ефективності внутрішніх комунікацій.

Комунікаційна стратегія: заходи та ком'юніті менеджмент

  • Види заходів та який колись використовувати.
  • Інструменти для онлайн заходів.
  • Ком'юніті менеджмент — новий інструмент роботи із залученням.

Комунікаційна стратегія: зовнішні комунікації

  • Які є зовнішні канали.
  • Принципи ефективної роботи із вибраними каналами.
  • Робота з негативом.

Комунікаційна стратегія: вплив CSR

  • Що важливо знати про корпоративну соціальну відповідальність?
  • Інструменти соціально відповідальної компанії.
  • Розбір кейсу розвитку CSR у компанії.
    Лекторка Марина Саприкіна

Аналіз вибраної стратегії брендингу роботодавця

  • Стратегія vs тактика.
  • Шпаргалка для створення стратегії.
  • Робота з метриками та KPI.

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві