Курси
Projector

Building Customer Support


  • 16000 грн 

Курс Building Customer Support в Projector Creative and Tech Online Institute.

Про курс
Сапорт — це не тільки вирішення технічної проблеми, коли щось зламалось. Це ще й створення та підтримка стосунків із клієнтами на всіх етапах. А найбільш якісно працюють ті компанії, де сапорт команда ефективно взаємодіє з іншими відділами. Організувати функцію підтримки допоможе курс Building Customer Support.

За два місяці студенти дізнаються, як:

  • будувати сапорт команду з нуля: налагодити базові процеси, розібратися, кого наймати та як мотивувати;
  • розвивати команду: вимірювати сапорт і підвищувати його якість, метчити з інтонацією бренду та цінностями, розвивати команду професійно й психологічно;
  • покращити ефективності наявної команди: зрозуміти, в яких процесах проблеми і вплинути на їх вирішення;
  • продавати цінність всередині компанії: скласти MVP сапорту, який покаже цінність за невисоку собівартість, та зрозуміти, коли виділяти сапорт в окрему роль;
  • перенести сапорт з режиму «функція фаундера» до окремої ролі: з чого взагалі починати та як надавати якісну підтримку.

Кураторка — Лера Шукатка, Chief Operating Officer у Be.Live. За 6 років пройшла шлях від Support Agent, Support Manager і Product Manager до COO. Розбудувала команду сапорту для компанії з 1 до 9 людей. Запланувала і протестувала 3 структури сапорт команди. Покращила рівень задоволеності сапортом до 95%, а середній час відповіді клієнтам знизила до менш ніж 1,5 хв. Обіймала лідерські посади на локальному і міжнародному рівнях в організації Board of European Students of Technology. Тренерка із софт скілів.

Програма:

Вступ

    • Навіщо вам сапорт та скільки це коштуватиме.
    • Що потрібно, щоб відкрити сапорт відділ.

    Сапорт і компанія

    • Місце сапорту в організаційній структурі.
    • Робота з іншими відділами.
    • Взаємодія з продуктовою командою.

    Створення команди

    • Створення команди з нуля: як набирати, онбордити, будувати графік.
    • Коли і як масштабувати сапорт команду.

    Операційка

    • Який софт і метрики вибрати.
    • Як вимірювати якість роботи.
    • Як спростити роботу агентів.
    • Пріоритезація, автоматизація, корисні тулзи.

    Документація

    • Робота з зовнішньою документацією: FAQ, статті, туторіали.
    • Робота з внутрішньою документацією.

    Комунікація

    • Як правильно спілкуватися з користувачами: ефективно і приємно.
    • Кризові ситуації та способи їх вирішення.

    Команда

    • Як підтримувати й розвивати команду.

    Категорії курсів


    Залишити коментар

    Будь ласка, введіть Ваше ім’я
    Будь ласка, введіть коментар.
    1000 символів

    Будь ласка, введіть email
    або Відмінити

    Усі курси в Києві, а також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві