Основи та принципи управління персоналом Управлінська компетентність. Концепція управління персоналом Ефективні технології управління персоналом Стилі управління Триада управління: постановка завдань…
Особистість керівника Вимоги сьогоднішнього ринку до особи управлінця Які психологічні особливості та особисті якості роблять керівників ефективними управлінцями? Як розвинути в собі максимальну функц…
Управління у стилі коучинг що таке коучинг за версією ICF і як він застосовується у менеджменті; результати запровадження коучингу в корпоративну культуру; як коучинговий підхід допомагає керувати від…
Як приклад наведено програму Лілії Чакової. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника. Тривалість - від 1 дня. Програма: Модуль 1: Функції управлінського…
Зміст Тестування/SWOT-аналіз особистості (проводимо перед навчанням) 1. Комунікації як засіб досягнення бізнес-цілей: Комунікативна компетентність. Активне слухання. Техніки активного слухання. Позити…
Зачем нужен тренинг "Эмоциональный интеллект": заглядывая в мир чувств и эмоций, мы открываем для себя возможности входить в ресурсное состояние тогда, когда нам это требуется в соответствии со своими…
Основні напрями тренінгів для тренерів: Тренінг для тренерів Коучинговий підхід у навчанні персоналу Фасилітація як метод розвитку персоналу Digital-інструменти в навчанні персоналу Гейміфікація в нав…
1. Фінансова система підприємства Логіка руху фінансових ресурсів Організація фінансової системи для підвищення керованості підприємством Учасники процесу прийняття фінансових рішень Основні терміни т…
Якщо взяти за аналогію керування автомобілем, то я продавцям даю причинно-наслідкові зв'язки їхніх дій і головне, розуміння того чому контактні особи поводяться так як поводяться. Ми можемо бути хоч 1…
Навчаюча, мотивуюча та практична программа тренінгу-інтенсиву: "Time management" формується з 3х блоків: 1 блок: Введення. Мотивація. Бажання навчитися та початок теорії + практика: Знайомство, правил…
Коли перед організацією стоять нові завдання, нові викллики, то, перш ніж кинутися в бій, варто точно знати - чи здатні ці працівники виконати поставлене завдання, чи потрібно їх посилити новими праці…
1. Правила Побудови Підприємства 1. Що будувати? яку саме компанію? Обов'язкові роботи на будь-якому підприємстві - правила розподілу функціоналу Правила побудови правильного підприємства - це правила…
Що таке «Переговори» і чим цей процес відрізняється від процесу продажу. 4 умови необхідні для початку переговорного процесу та вибір стратегії. Секрети професійної комплексної підготовки до ділових п…