Опис курсу

Інститут Вищої Психології і тілесних терапій

Оголошує про набір на курс «Дитяча психологія і психотерапія»

Навчальна програма складається з 9-ми дводенних інтерактивних і практичних семінарів.

Програма адресована:

  • психологам і психотерапевтам
  • студентам профільних спеціальностей
  • лікарям
  • соціальним працівникам
  • педагогам
  • всім бажаючим

Лектори курсу:

Подоляк Наталія - ​​дитячий і сімейний психотерапевт.

З програмою заходу можна ознайомитися в наступному пості.

http://psycranio.in.ua/detskaya-psihologiya-i-psihoterapiya/

https://www.facebook.com/events/2043055822623420/

Дати проведення модулів:

  • 1 модуль: 29-30 вересня 2018 года
  • 2 модуль: 20-21 жовтня 2018 года
  • 3 модуль: 24-25 листопада 2018 года
  • 4 модуль: 22-23 грудня 2018 года
  • 5 модуль: 19-20 січня 2019 года
  • 6 модуль: 23-24 лютого 2019 года
  • 7 модуль: 16-17 березня 2019 года
  • 8 модуль: 20-21 квітня 2019 года
  • 9 модуль: 25-26 травня 2019 года


Програма складається з 8-ми дводенних семінарів.

Періодичність занять: один модуль-семінар на місяць.

Формат роботи: субота і неділя, з 10.00 до 18.00.

Учасники отримують документ: Свідоцтво про підвищення кваліфікації в області психології за програмою «Дитяча психологія і психотерапія».

Контактна інформація та запис на курс за телефоном, вказаним в контактах компанії

psy.cranio@gmail.com

ПРОГРАМА навчального курсу :

1 Модуль.

1. Коло проблем в роботі дитячого психолога.

2. Специфіка консультування і етичні норми діяльності дитячого психолога.

3. Сім'я як система взаємовідносин:

  • родинне середовище, в складі якої народжується дитина;
  • зміна сімейної системи при народженні дитини;
  • порядок народження дітей в сім'ї і його вплив на формування особистісних якостей.

Практикум з дитячої психології.

1. Розвиток дитини від народження до 1-го року:

  • психофізіологічний розвиток дитини, контури розвитку;
  • основні теорії розвитку дитини, завдання віку, сенситивні періоди розвитку;
  • бодінамічна модель структур характеру (структури існування і потреб);
  • теорії прихильності;
  • спільна діяльність з малюком;
  • структура особистості по Берну, внутрішня дитина, ресурсні техніки для внутрішньої дитини.

2 Модуль

1. Дитина від 1 до 3 років:

  • психофізіологічний розвиток;
  • теорії розвитку дітей 1-3 років, структури автономії і волі;
  • вікові кризи;
  • завдання цього віку;
  • дитина і навколишнє середовище, взаємодія.

2. Особливості розвитку дітей 3-7 років:

  • психофізіологія;
  • вікові теорії, структура любові і сексуальності і структура суджень;
  • сексуальне виховання дітей;
  • дитина в соціумі (адаптивні механізми);
  • психологічна готовність до навчання в школі (особистісна та інтелектуальна);
  • криза 7-ми років і особливості вікового розвитку;
  • адаптація до школи.

3 Модуль.

1. Вікові особливості дітей 7-10 років:

  • комунікація з однолітками, структура солідарності;
  • шкільні труднощі, методи їх подолання та навчання з урахуванням психофізіології, модальності;
  • ліворукість, амбідекстрія.

2. Розвиток дітей 10-16 років:

  • особливості підліткового періоду;
  • конфлікт підлітка зі світом , способи вирішення конфлікту;
  • сексуальний розвиток підлітка;
  • відносини батьків та їх вплив на підлітка.

4 Модуль.

Юнацтво (16-21 р.):

  • психологічні теорії юнацтва;
  • соціалізація: спонтанні групи і організовані колективи;
  • психосексуальна ідентифікація і засвоєння статевих ролей;
  • взаємини з дорослими (вчителі, батьки);
  • зміна системи сім'ї при сепарації.

5 Модуль.

1. Діагностика і психокорекція:

  • особливості та принципи складання психокорекційних програм;
  • діагностичні методики, в т.ч. діагностика розвитку, проективні методики і їх використання;
  • корекційні методики:
  • дитяче-батьківські відносини;
  • тривожності;
  • дитячих страхів;
  • сором'язливості;
  • агресивності.

6 Модуль

Арт-терапія, казкотерапія, пісочна терапія, музична терапія і терапія творчістю: їх особливості та використання в роботі з дітьми.

7 Модуль

1. Групова робота в дитячій психотерапії. Цілі, завдання та принципи побудови ефективної групи. Вікові особливості учасників групи. Аналіз групової роботи.

2. Кризова інтервенція в дитячому та підлітковому віці. Насильство в дитячому та підлітковому віці: діагностичні ознаки, психологічні наслідки і робота з дітьми, які пережили насильство різного виду.

Терапевтична робота з бідканням (смутком) : симптоми, особливості проживання, періоди бідкання у дітей, техніки і схеми роботи. ПТСР у дітей і підлітків: діагностичні критерії, особливості перебігу та стратегії психотерапії.

8 Модуль

Психосоматика у дітей і підлітків. Інтегративне значення психосоматичних симптомів. Залік.

9 Модуль

Захист проектних робіт. Вручення свідоцтв про підвищення кваліфікації.

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок