Офіс-менеджер: можливості кар'єрного росту

Офіс-менеджер: можливості кар'єрного росту

Дуже важливо якісно виконувати професійні обов'язки на посаді офіс-менеджера, навіть якщо і бачите можливості для реалізації свого потенціалу на більш високих посадах.

Одне з питань, що часто можна почути на співбесіді: ким ви бачите себе через 5 (10) років. Відповідь на це запитання допомагає роботодавцеві зрозуміти, чи планує кандидат на вакансію надовго залишатися в компанії (бачу себе кваліфікованим фахівцем, потрібним компанії) або ж сприймає посаду як стартову сходинку (хочу набратися досвіду і відкрити свою справу - іноді відповідають і так). А якщо й хотів би залишитися, то в якості кого, які амбіції і кар'єрні устремління кандидата. Адже якщо він може навчитися всім премудростям роботи і піде в той момент, коли стане незамінним - це буде цілою трагедією для компанії.

Влаштовуючись на посаду офіс-менеджера, навряд чи хто може сказати, що мріє залишатися на цій посаді все життя. Однак важливо усвідомлювати, що компанії, в яку ви влаштовуєте, в даний момент потрібен офіс-менеджер, людина, що має, перш за все, навички та вміння, необхідні для забезпечення ефективної життєдіяльності офісу.

Крім того, секретар - це обличчя фірми, і часто саме по секретарю судять про керівника і про компанії в цілому.

Саме на своєму робочому місці ви можете зарекомендувати себе як: пунктуального, грамотного фахівця, який вміє працювати з технікою, підготувати необхідний матеріал, правильно вести переговори по телефону, бути обличчям компанії.

При цьому у вас завжди є два шляхи: ви можете стати дисциплінованим і грамотним офіс-менеджером, або членом команди, якому близькі інтереси і проблеми компанії. Тоді зможете виконувати не тільки технічну частину, але і вносити свої пропозиції чи зауваження, які, безумовно, будуть оцінені керівництвом або тими людьми, з якими ви безпосередньо працюєте. Тобто станете тим незамінним членом команди, який буде виконувати частину спільної важливої роботи.

Чи є можливості кар'єрного росту для офіс-менеджера? Звичайно, є! Адже шлях від офіс-менеджера до Хорошого Офіс-Менеджера дуже довгий і дуже важкий. Але ті, хто пройдуть його, ніколи не змінять своєї професії.

Крім того, саме від офіс-менеджера залежить тепло, затишок, миролюбний і позитивний настрій в офісі. Адже часто цей фахівець виконує роль «душі» команди.

Таким чином, ви отримуєте досвід роботи з людьми, вміння працювати з інформацією, і головне - в команді.

Однак, чи означає це, що вам забезпечений перехід на більш високу посаду і кар'єрне зростання в цій компанії? На жаль, ні. Виходить парадокс, чим більш кваліфіковано ви виконуєте свої обов'язки офіс-менеджера, тим більше дорожить вами керівництво і тим важче знайти вам заміну. Тому, для подальшого кар'єрного росту, найчастіше, доводиться міняти роботу. При пошуку нового місця, вказавши в резюме не тільки свою нинішню посаду, але й увесь той досвід, який ви придбали і з якого вже «виросли», ви, безумовно, можете претендувати на більш високу посаду, просуваючись, таким чином, по кар'єрних сходах .

Але в кожному випадку важливо виходити з реалій - відкрита і чесна розмова з керівництвом може змусити його поглянути на вас новим поглядом і оцінити всі «за» і «проти» вашого догляду. Важливо одне - чим більше у вас буде умінь, знань і досвіду, тим більше можливостей самому керувати своїм життям.


Коментарі

0
Залишити коментар
Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів
або Відмінити


Інші статті в категорії Секретаріат, діловодство