Хто працює у журналістській сфері

Хто працює у журналістській сфері

Маркес назвав журналістику найкращою роботою на світі, відомий американський письменник - другою найдавнішою професією. Сучасні ЗМІ можна лаяти або хвалити, з ними можна погоджу

Попит на журналістів традиційно стабільний. Перелік вакансій та вимог до фахівців можна класифікувати так:

Журналісти спеціалізованих друкованих видань (газети, журнали)

В даний час особливий попит на журналістів, які пишуть з економічної тематики. Популярні спеціалісти в галузі телекомунікацій, нерухомості, будівництва, медицини (перевага - мають профільну освіту). Роботодавці побоюються «професійно поверхневого» підходу журналістів до вузькоспеціальний темою, що потребує досконалого знання предмета. Високоосвічені журналісти-універсали, однак, цінуються вище. Робота пропонується як у штаті, так і поза штатом, з перспективою зарахування в штат.

Теле-і радіожурналісти

Основні вимоги - досвід роботи на аналогічній посаді (підготовка репортажів), самостійний пошук тематики, творчий підхід і ... почуття гумору.

Кореспонденти

Якщо раніше стати кореспондентом газети чи журналу міг кожен, хто писав пристойні статті для шкільної газети, то тепер, щоб обіймати посаду кореспондента, необхідно мати вищу освіту в галузі журналістики або телекомунікацій. І, звичайно, вміти бути в потрібному місці в потрібний час.

Журналісти для написання текстів в довідники й енциклопедії

Як правило, вимагається філологічна чи журналістська освіту, добре володіння рідною мовою і знання іноземної. Основні обов'язки - літературна обробка текстів. Робота, можливо, не творча, але зате стабільна: досі не перевелися фахівці, які знають свою справу, а написати про це не можуть.

Робота в Інтернеті - журналісти, контент-менеджери та керівники проектів

Цінуються фахівці, здатні самостійно вести стрічки новин та знаходити матеріали. Крім обов'язкового знання продукту, вміння позначати теми, визначати стратегію «віртуального видання», часто необхідні організаторські здібності, вміння знаходити і працювати з авторами. Звичайно, фахівець повинен бути «просунутим» користувачем інтернету і редакторської програм, в деяких випадках бажано знати графічні редактори.

Журналісти в PR-агенції чи PR-відділи великих компаній

Як правило, потрібен досвід роботи в PR-агентствах, вільне володіння хоча б однією іноземною мовою, вміння вести переговори, спілкуватися зі ЗМІ, організовувати прес-конференції. Особливо цінується здатність генерувати нестандартні ідеї, відповідальність і висока працездатність.

Райтер

Вимоги - до профільного фахової освіти, пов'язаному з конкретною сферою діяльності (медицина, телекомунікації і т.д.). «Журналістика» допускається, як додаткову освіта, при цьому головним свідченням професійної спроможності є портфоліо публікацій. Обов'язково - знання англійської та редакторські комп'ютерних програм.

Не обійтися у журналістиці та видавничій справі без таких фахівців, як:

Редактори

Від них вимагається вміння оцінювати чужу роботу і створювати власні тексти, працювати зі спеціальними програмними продуктами; звертати увагу на переваги читачів, враховувати тенденції розвитку ринку. У великих виданнях редактори ведуть спеціалізовані відділи: внутрішньої політики, міжнародного життя, фінансових новин, мистецтва, новинок літератури і т.п. У маленьких видавництвах їм доводиться займатися всіма питаннями, що при цьому ще багато писати і готувати макети.

Фотографи і художники

Фотографи та художники виконують одні завдання, хоча і різними способами. Як правило, фахівці цих професій працюють за наймом. Гарне портфоліо найчастіше стає вирішальним аргументом при найманні на роботу.

Коректори

Виправляти чужі помилки - робота невдячна. Але не будь коректорів, статті в газетах і журналах, книгах і на Інтернет сайтах були б повні помилок і друкарських помилок. Для роботи коректором, як правило, вимагається грамотність, уважність, скрупульозність.

Як видно, у журналістиці досить широка сфера для прикладання сил.

Джерело: Тижневик «Пропоную роботу»


Коментарі

0
Залишити коментар
Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів
або Відмінити


Інші статті в категорії ЗМІ, видавництво, поліграфія