Навчання внутрішніх працівників для оптимізації витрат на просування

Категорія: Маркетинг, реклама, PR Мережевий маркетинг і MLM Управління проектами

Навчання внутрішніх працівників для оптимізації витрат на просування

У світі поширена хибна думка: якщо продукт якісний, клієнти купуватимуть його і без реклами. Але це твердження розбивається найпростішим питанням: «А як ці клієнти взагалі дізнаються про продукт, якщо його не просувати?».

Сарафанне радіо не береться до уваги — його значущість багато хто сильно переоцінює, а приводити клієнтів воно починає далеко не відразу. Тому оптимізувати витрати на просування ви зможете вкладаючи у розвиток ваших співробітників.

Тим не менш, прагнення власника бізнесу заощадити на просуванні повністю виправдане, особливо в поточних реаліях. Тому ми вирішили дати кілька порад, як це можна зробити найправильніше.

Вкладайте кошти не у цифри звітів, а у знання співробітників

Багато власників бізнесу йдуть шляхом найменшого опору — віддають просування стороннім фахівцям. І це, безумовно, цілком нормальне явище. Але є кілька нюансів:

  1. Послуги веб-просування сторонньою компанією зазвичай дорожчі, ніж розкручування власними силами.
  2. У випадку форс-мажору (а від нього сьогодні не застрахований ніхто) ви ризикуєте залишитись без просування в цілому.
  3. Ви так чи інакше потрапляєте у сильну залежність від виконавця та його умов співробітництва.

Так, аутсорс завжди є непоганим вибором. Але якщо ви хочете заощадити на просуванні та зробити свій бізнес більш автономним, радимо поступово відмовитись (хоча б частково) від послуг сторонніх спеціалістів та розвивати скіли власних співробітників. 

Чи можна навчити людину веб-просуванню у стислий термін? І коли вона може взятися до роботи?

Будь-який представник діджитал-сфери підтвердить, що у IT процес навчання відбувається постійно. Тут не буває такого, що людина досягає піку знань та навичок. Промисловість постійно змінюється, як і способи просування в Мережі. Щоб стати справді гарним фахівцем, вчитися необхідно довго та безперервно.

Однак, для засвоєння необхідного базису у сфері веб-просування цілком достатньо двох тижнів інтенсивного навчання. І ми це не «взяли з голови».

Після початку війни в Україні багато компаній, у тому числі й команда Wezom Академії, запустили оптимізовані Курси для Українців тривалістю 2 тижні.

Курси, в основному, розроблені за трьома головними напрямками:

  • SMM просування.
  • SEO-просування.
  • Копірайтинг.

Їхню основу складають вже існуючі та застосовувані програми навчання. Деякі компанії, у тому числі Wezom Академія, скорочують їх, оптимізують, роблять витяг найважливішої інформації та практичних занять, щоб дати цей необхідний базис.

Таким чином, вже за два тижні у вас у штаті вже буде співробітник, готовий взяти на себе завдання з просування бізнесу в інтернеті. Це обійдеться набагато дешевше, ніж наймати фрілансерів або звертатися до діджитал-студії.

Займіться просуванням самостійно

Звичайно, для власників великого бізнесу подібне абсолютно неактуальне. Складно уявити, щоб, наприклад, гендиректор Київстару або Приват-Банку займався веденням сторінок у соцмережах або писав SEO-оптимізовані тексти для сайту.

А ось для середнього і тим паче малого бізнесу просування в інтернеті власними силами — більш ніж розумний крок. Головне тут — дотриматися балансу між розвитком бізнесу та його просуванням.

Ви, звичайно ж, можете пройти навчання SEO, SMM та копірайтингу, щоб особисто просувати бізнес у Мережі в усіх напрямках. Але чи залишиться у вас час на бізнес? Якщо ви прагнете заощадити, рекомендуємо вибрати якийсь один із напрямків, а решту делегувати.

Бюджетне просування бізнесу з нуля: з чого почати та куди рухатися далі?

Якщо ви тільки починаєте розвивати та просувати бізнес, найрозумніше на початковому етапі робити акцент на SMM-просуванні. Соцмережі — потужний, зручний і простий в освоєнні інструмент просування та підвищення впізнаваності бренду. А таргетована реклама у соціальних мережах допомагає в найкоротший термін і відносно за невеликого бюджету охопити вашу цільову аудиторію та привернути її увагу до вашої пропозиції.

Створити сайт і просувати його теж можна самотужки. Онлайн-конструктори сайтів типу Wix та його аналоги дозволяють зібрати цілком функціональний, зручний та непогано оптимізований сайт, готовий до подальшого SEO-просування. А наш курс SEO дозволить вам вже за два тижні почати залучати пошуковий трафік на сайт.

Також не забувайте про інші методи просування в інтернеті:

  • Email-розсилки;
  • контекстна реклама;
  • контент-маркетинг, інше.

Взявши на себе хоча б частину завдань, а також навчивши кількох співробітників базовим навичкам веб-просування, ви зможете суттєво заощадити, оптимізувати бюджет компанії і, що важливо, стати автономнішими, не залежати від позаштатних фахівців та сторонніх діджитал-студій. Успіхів!


Коментарі0

Залишити коментар

Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів
або Відмінити


Інші статті в категорії Маркетинг, реклама, PR Мережевий маркетинг і MLM Управління проектами