Управление конфликтами

Якимец Дмитрий
тренерЦелевая аудитория
Клієнт-менеджери, HR-спеціалісти, інші спеціалісти, що контактують із замовниками чи працівниками, керівники середньої ланки.
Цель мероприятия
На тренінгу учасники зможуть:
- Поглибити усвідомлення бачення конфлікту
- Змінити власні уявлення щодо найбільш продуктивних реакції на конфлікт
- Напрацювати алгоритми для використання у конфліктних ситуаціях.
Программа
Тренінг на 80% побудований на практичних вправах в умовах глибоко занурення. Таким чином точна програма роботи визначається Замовником та учасниками в процесі роботи.
Основні теоретичні блоки, на яких будується робота:
- Природа і типи конфліктів
- Причини виникнення конфліктів
- Фази розвитку конфлікту
- Сторони та інтереси
- Стратегії поведінки у конфлікті
- Методи управління напруженням
Дополнительная информация
Захід провождиться у формі соціально-психологічного тренінгу, в процесі якого учасники отримують власний досвід переживання конфлікту. Таким чином результатом тренінгу стають не теоретичні моделі, а практичні навички.
За допомогою тренера учасники отримують реальну можливість вдосконалити власні алгоритми поведінки відповідно лише їм відомих факторів (особистих, професійних та інших). Таким чином забезпечується баланс між необхідним рівнем занурення в тему та збереженням осбистого простору чи конфіденційності середовища.
Другие тренинги в категориях:Менеджмент, управление, KPIПереговоры, риторика, ораторское искусство
А также колледжи во Львове, курсы во Львове, репетиторы во Львове, работа во Львове
Комментарии
Оставить комментарий
При заполнении формы была допущена ошибка
Неверно заполненные поля отмечены красным.
Пожалуйста, проверьте форму еще раз.
Большое спасибо!
Ваш комментарий отправлен и будет доступен на сайте после проверки администратором.