Технології зростання
тренінг-практикум

Активні продажі в аптеки





Цільова аудиторія

медичні представники, торгові представники, територіальні менеджери, регіональні менеджери

Ціль заходу

  • Підвищити компетентність у галузі ведення переговорів із закупівельниками аптек (першрстольниками, завідуючими, адміністраторами).
  • Проаналізувати існуючі моделі взаємодії із закупниками/провізорами та фармацевтами/первостольниками. Оцінити їхню ефективність. Визначити проблеми у комунікації та навчитися усувати їх.
  • Освоїти інструменти формування в опонента потреби у співпраці.

Програма

Як приклад наведено  програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.

Тривалість  - від 1 дня.

Програма:

Чинники, що визначають результати діяльності

  • Визначення внутрішніх особистісних факторів, що обмежують ефективність діяльності (комплекси, стереотипи, установки) та відкривають можливості маніпуляції нами;
  • Вихід за рамки власної компетентності як необхідна умова для значного поліпшення особистих результатів; Рухаюча сила дискомфорту;
  • Цінності людини, як основні її ПАРАМЕТРИ;
  • Емоційне лідерство та харизма переговорника;
  • Інструменти психологічного захисту. Стресостійкість.

Стратегічне управління діяльністю

  • Функції відділу продажів у структурі підприємства. Що таке "продаж" або, у чому відмінність від "відпустки" товару;
  • Мотивація. Самомотивація;
  • Планування продажу, діяльності, часу;
  • Цілепокладання. Критерії правильної постановки цілей;
  • Довгострокове та короткострокове планування на підставі Цінностей Компанії: (рік, квартал, місяць, тиждень, день);
  • Індикатори досягнення цілей; контроль виконання цілей;
  • Самоконтроль ефективності особистої діяльності.

Інструменти збільшення продажів в аптеках. Мерчандайзинг в аптеці:

  • Механізм дії мерчендайзингу;
  • Основні правила та критерії ефективності викладки в аптеках;
  • Особливості викладення рецептурних та безрецептурних препаратів;
  • Пріоритетне місце: "Золота лінія"; Рівень очей «Гаряча» зона аптеки;
  • Товарне сусідство;
  • Механізм дії мерчендайзингу;
  • Які чинники впливають вибір торгової марки дома продажу?
  • Розташування POS-матеріалів.
  • Навчання персоналу аптек;
  • Мотивація та стимуляція фармацевтів/первісників;
  • Види нематеріальної мотивації працівників аптек; способи встановлення партнерських відносин;
  • Як із фармацевта зробити союзника?

Переговори з провізорами та закупівельниками аптечних мереж

  • Підготовка
  • Формулювання мети переговорів;
  • Структура та основні щаблі планування переговорів;
  • Визначення та вибір основної стратегії поведінки переговорника, залежно від ситуації та провізора;
  • Збір інформації про опонента/провізор;
  • Психологічні налаштування. Переговори, засновані на емоціях, та переговори, засновані на рішеннях;
  • Прояв «Потреби» у переговорнику – основна помилка у переговорах. Як досвідчені переговірники провокують стан «потреби».
  • Перший контакт. Психологія спілкування - прийоми професійних переговорників
  • Шкода позитивних та негативних очікувань. Припущення – ваш ворог;
  • Психотипи провізорів. Фактори, які необхідно враховувати у своїй поведінці, щоб досягти успіху у переговорах

Початок переговорів:

  • Створення середовища довіри та співпраці;
  • Типи позицій та їх впливом геть процес переговорів.
  • Формування потреб партнерів
  • Визначення Мотивів - Потреб провізорів;
  • Способи управління бесідою - уникнення питань, контр-питання, відповіді питаннями на питання і т.д.;
  • Типи питань - відкриті, закриті, альтернативні, ситуаційні, проблемні, вимачаючі, наводячі, що дозволяють з'ясувати у клієнта його потреби та основні критерії співробітництва;
  • Переговори, засновані на емоціях, та переговори, засновані на рішеннях;
  • Сила правильних питань;
  • Резюмування – перехід до презентації вирішення проблем клієнта.

Презентація пропозиції

  • Характеристики пропозиції що отримає/що втратить партнер, не пішовши на наші умови?
  • Переваги співпраці з нашою компанією (зручності або можливості, що випливають з характеристик);
  • Презентація вихід: що отримає клієнт за умови співпраці /що втратить, не працюючи з нами? (можливість вирішення проблем/потреб, що виникають у клієнта);
  • Створення позитивних очікувань. Прийом "Нью Васюки". Тобто. що буде гарного у майбутньому;
  • Що провізор/клієнт реально втрачає, якщо не піде на наші умови;
  • Техніки роботи з розбіжностями та запереченнями під час переговорів.
  • Уникнення несвоєчасних заперечень; причини виникнення розбіжностей;
  • Виявлення прихованої програми опонента;
  • Побудова правильної граматичної конструкції у відповідь розбіжності. Техніки роботи із розбіжностями;
  • Правила роботи із ціновими запереченнями;
  • Правила аргументації своїх позицій, збереження курсу під час фокусування на результат.

Завершення

  • Право сказати НІ – у вас!
  • Структура завершення переговорів;
  • Накопичення згоди;
  • Отримання підтверджень; посилення позитивного поля переговорів;
  • Протокольні норми завершення

Додаткова інформація

Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти][email protected]

Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиМедицина, фармацевтика

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.