
Активні продажі в аптеки
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Технології зростання
- rost.biz.ua
- Добровольська Олена
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
медичні представники, торгові представники, територіальні менеджери, регіональні менеджери
Ціль заходу
- Підвищити компетентність у галузі ведення переговорів із закупівельниками аптек (першрстольниками, завідуючими, адміністраторами).
- Проаналізувати існуючі моделі взаємодії із закупниками/провізорами та фармацевтами/первостольниками. Оцінити їхню ефективність. Визначити проблеми у комунікації та навчитися усувати їх.
- Освоїти інструменти формування в опонента потреби у співпраці.
Програма
Як приклад наведено програму Вікторії Береізної. Також маємо подібні програми в інших тренерів і розробліємо програми під запит замовника.
Тривалість - від 1 дня.
Програма:
Чинники, що визначають результати діяльності
- Визначення внутрішніх особистісних факторів, що обмежують ефективність діяльності (комплекси, стереотипи, установки) та відкривають можливості маніпуляції нами;
- Вихід за рамки власної компетентності як необхідна умова для значного поліпшення особистих результатів; Рухаюча сила дискомфорту;
- Цінності людини, як основні її ПАРАМЕТРИ;
- Емоційне лідерство та харизма переговорника;
- Інструменти психологічного захисту. Стресостійкість.
Стратегічне управління діяльністю
- Функції відділу продажів у структурі підприємства. Що таке "продаж" або, у чому відмінність від "відпустки" товару;
- Мотивація. Самомотивація;
- Планування продажу, діяльності, часу;
- Цілепокладання. Критерії правильної постановки цілей;
- Довгострокове та короткострокове планування на підставі Цінностей Компанії: (рік, квартал, місяць, тиждень, день);
- Індикатори досягнення цілей; контроль виконання цілей;
- Самоконтроль ефективності особистої діяльності.
Інструменти збільшення продажів в аптеках. Мерчандайзинг в аптеці:
- Механізм дії мерчендайзингу;
- Основні правила та критерії ефективності викладки в аптеках;
- Особливості викладення рецептурних та безрецептурних препаратів;
- Пріоритетне місце: "Золота лінія"; Рівень очей «Гаряча» зона аптеки;
- Товарне сусідство;
- Механізм дії мерчендайзингу;
- Які чинники впливають вибір торгової марки дома продажу?
- Розташування POS-матеріалів.
- Навчання персоналу аптек;
- Мотивація та стимуляція фармацевтів/первісників;
- Види нематеріальної мотивації працівників аптек; способи встановлення партнерських відносин;
- Як із фармацевта зробити союзника?
Переговори з провізорами та закупівельниками аптечних мереж
- Підготовка
- Формулювання мети переговорів;
- Структура та основні щаблі планування переговорів;
- Визначення та вибір основної стратегії поведінки переговорника, залежно від ситуації та провізора;
- Збір інформації про опонента/провізор;
- Психологічні налаштування. Переговори, засновані на емоціях, та переговори, засновані на рішеннях;
- Прояв «Потреби» у переговорнику – основна помилка у переговорах. Як досвідчені переговірники провокують стан «потреби».
- Перший контакт. Психологія спілкування - прийоми професійних переговорників
- Шкода позитивних та негативних очікувань. Припущення – ваш ворог;
- Психотипи провізорів. Фактори, які необхідно враховувати у своїй поведінці, щоб досягти успіху у переговорах
Початок переговорів:
- Створення середовища довіри та співпраці;
- Типи позицій та їх впливом геть процес переговорів.
- Формування потреб партнерів
- Визначення Мотивів - Потреб провізорів;
- Способи управління бесідою - уникнення питань, контр-питання, відповіді питаннями на питання і т.д.;
- Типи питань - відкриті, закриті, альтернативні, ситуаційні, проблемні, вимачаючі, наводячі, що дозволяють з'ясувати у клієнта його потреби та основні критерії співробітництва;
- Переговори, засновані на емоціях, та переговори, засновані на рішеннях;
- Сила правильних питань;
- Резюмування – перехід до презентації вирішення проблем клієнта.
Презентація пропозиції
- Характеристики пропозиції що отримає/що втратить партнер, не пішовши на наші умови?
- Переваги співпраці з нашою компанією (зручності або можливості, що випливають з характеристик);
- Презентація вихід: що отримає клієнт за умови співпраці /що втратить, не працюючи з нами? (можливість вирішення проблем/потреб, що виникають у клієнта);
- Створення позитивних очікувань. Прийом "Нью Васюки". Тобто. що буде гарного у майбутньому;
- Що провізор/клієнт реально втрачає, якщо не піде на наші умови;
- Техніки роботи з розбіжностями та запереченнями під час переговорів.
- Уникнення несвоєчасних заперечень; причини виникнення розбіжностей;
- Виявлення прихованої програми опонента;
- Побудова правильної граматичної конструкції у відповідь розбіжності. Техніки роботи із розбіжностями;
- Правила роботи із ціновими запереченнями;
- Правила аргументації своїх позицій, збереження курсу під час фокусування на результат.
Завершення
- Право сказати НІ – у вас!
- Структура завершення переговорів;
- Накопичення згоди;
- Отримання підтверджень; посилення позитивного поля переговорів;
- Протокольні норми завершення
Додаткова інформація
Зробити запит з корпоративного тренінгу на цю тему можна за телефонами компанії або надіславши листа: [відкрити контакти]
Корпоративні тренінги Агентства "Технології зростання" з усіх напрямків дивіться ТУТ.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиМедицина, фармацевтика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.