Курс «Операційне управління», Київ
Опис курсу

Майстер-клас «Відкриття сервісного центру»

Курс буде присвячений етапам відкриття сервісного центру. Ми розглянемо основні помилки, які допускають підприємці. Детально розберемо причини, за якими більшість майстерень припиняє свою діяльність незадовго після відкриття.

Мінімум теорії і мотивації, тільки практична інформація з урахуванням поточної кон'юнктури ринку.

Мета курсу: ознайомити підприємця з фактичної ситуацією на ринку, вказати на всі приховані ризики, дати поради засновані на особистому досвіді.

Короткий зміст:

  • пошук приміщення;
  • Підбір обладнання;
  • замовлення і виготовлення економною і практичною меблів;
  • дизайн та виготовлення ефективної зовнішньої реклами;
  • розробка сайту, пошук підрядників;
  • вибір програми для ведення обліку;
  • основні канали залучення клієнтів;
  • відповіді на запитання учасників.

Майстер-клас «Управління сервісним центром»

Курс буде присвячений навичкам операційного управління підприємством сфери обслуговування.

Розглянемо найпоширеніші помилки в побудові взаємовідносин з підлеглими, зокрема інженерами.

Поговоримо про оптимізацію фінансових витрат, управлінні і фінансовому плануванні.

Короткий зміст вебінару:

  • пошук співробітників;
  • утримання ключових співробітників, боротьба з плинністю кадрів;
  • підтримання дисципліни в сервісному центрі;
  • підбір і впровадження системи обліку;
  • фінансовий облік в сервісному центрі;
  • відкриття філій, управління мережею майстерень;
  • відповіді на запитання.

Майстер-клас «Канали залучення клієнтів»

Курс буде присвячений огляду ефективних каналів залучення клієнтів для сервісного центру, з урахуванням специфіки бізнесу та сучасних трендів. На вебінарі ми розглянемо інструменти для розрахунку рентабельності рекламних каналів і коефіцієнта повернення інвестицій. Крім рекламних каналів, ми також приділимо увагу інструментам для підвищення конверсії та утримання клієнтів.

Короткий зміст вебінару:

  • SEO просування, як основне джерело клієнтів;
  • контекстна реклама. Особливості настройки з урахуванням специфіки бізнесу;
  • робота з "оффлайновим" трафіком;
  • постійні клієнти і репутація;
  • зовнішня реклама;
  • Банерна реклама;
  • реклама в соціальних мережах
  • арбітраж трафіку;
  • агрегатори сервісних центрів;
  • партнерські прорамми і PR-акції.

Кількість учасників: до 5 осіб.

Формат заходу: вебінар, де всі учасники можуть задавати питання і спілкуватися зі спікером.

https://uriev.org/

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар
Партнери сайту
Діти майбутнього, дитячий розвиваючий центр
Діти майбутнього, дитячий розвиваючий центр
Всі партнери | Стати партнером

Усі курси в Києві, а також ВНЗ в Києві, коледжі та технікуми в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві

Зворотній зв'язок