Курси

Маркетингові дослідження малобюджетний аналіз інноваційних ринків


  • 350 грн  -3%

Портал дистанційних курсів з маркетингу "Футуролог" (http://futurolog.com.ua) запрошує дистанційно пройти онлайн курс "Маркетингові дослідження: малобюджетний аналіз інноваційних ринків".

Програма онлайн-курсу:
Модуль 1. Світові економічні тренди розподілу зон прибутку:

  • Історичні та ідеологічні передумови прогнозування економічних трендів.
  • Специфічні особливості кризового етапу ринку.
  • Основні тренди глобальної економіки.Інструменти пошуку зон прибутку підприємства.

Модуль 2. Маркетингові дослідження на основі проектного підходу:

  • Процес пошуку ринкових зон прибутку може бути запущений в хибному напрямку. Як цього уникнути?
  • Філософія маркетингових досліджень на основі проектного підходу.
  • Потенційні цілі проектного підходу в маркетингових дослідженнях.

Модуль 3. "Кабінетні" маркетингові дослідження. Антикризовий механізм.

  • Місце маркетингових досліджень в управлінні підприємством.
  • Практичний бенчмаркетинг. Джерела вторинної інформації для "кабінетних" маркетингових досліджень.
  • Основний інструмент прийняття правильних управлінських рішень.
  • Алгоритм дослідження та інтерпретації динаміки ринків (стабільних, зростаючих, зникаючих, інноваційних, ще неіснуючих).

Модуль 4. Малобюджетний аналіз маркетингового середовища силами підприємства.

  • Структура маркетингового середовища.
  • Філософія проведення "кабінетних" маркетингових досліджень, необхіднихі достатніх для прийняття управлінського рішення.
  • Маркетингова середа підприємства.
  • Алгоритм проведення аналізу маркетингового середовища (практична імплементація).
  • Технологія інтерпретації результатівдосліджень та формалізація плану дій.

Відео-трейлер до онлайн-курсом см. За посиланням на нашому каналі: https://www.youtube.com/watch?v=kSKnlKm-sjI.

Кожен модуль складається з декількох відео-тренінгів та онлайн-тестування. Учасникам, які успішно пройшли онлайн-курс, висилається Сертифікат (у традиційному паперовому вигляді з печаткою та електронному вигляді).

Онлайн курс веде Наталія Юдіна - канд. економ. наук, Лауреат Премії Президента України для молодих вчених, засновник групи компаній "Фабрика Рішень" Червонівітрила ", двічі володар звання" Молодий викладач-дослідник НТУУ "КПІ", доцент кафедри промислового маркетингу НТУУ "КПІ" (докладніше про тренера-консультанта див. на Порталі "Футуролог" http://futurolog.com.ua/software.html).

Вартість онлайн курсу "Маркетингові дослідження: малобюджетний аналіз інноваційних ринків" - 350 грн.

Детальніше ознайомитися з програмою дистанційного онлайн курсу, отримати тестовий доступ до курсу, а також ознайомитися з технічною стороною і принципами дистанційного консалтингу можна на Порталі"Футуролог" (посилання на онлайн курс - http://futurolog.com.ua/dk_marketingovye_issledovania.phtml)

Категорії курсів


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Усі курси в Дистанційному навчанні, а також ЗВО (вузи) в Дистанційному навчанні, репетитори в Дистанційному навчанні, тренінги в Дистанційному навчанні