Маркетингові дослідження, малобюджетний аналіз інноваційних ринків
Портал дистанційних курсів з маркетингу "Футуролог" (http://futurolog.com.ua) запрошує дистанційно пройти онлайн курс "Маркетингові дослідження: малобюджетний аналіз інноваційних ринків".
Програма онлайн-курсу:
Модуль 1. Світові економічні тренди розподілу зон прибутку:
- Історичні та ідеологічні передумови прогнозування економічних трендів.
- Специфічні особливості кризового етапу ринку.
- Основні тренди глобальної економіки.Інструменти пошуку зон прибутку підприємства.
Модуль 2. Маркетингові дослідження на основі проектного підходу:
- Процес пошуку ринкових зон прибутку може бути запущений в хибному напрямку. Як цього уникнути?
- Філософія маркетингових досліджень на основі проектного підходу.
- Потенційні цілі проектного підходу в маркетингових дослідженнях.
Модуль 3. "Кабінетні" маркетингові дослідження. Антикризовий механізм.
- Місце маркетингових досліджень в управлінні підприємством.
- Практичний бенчмаркетинг. Джерела вторинної інформації для "кабінетних" маркетингових досліджень.
- Основний інструмент прийняття правильних управлінських рішень.
- Алгоритм дослідження та інтерпретації динаміки ринків (стабільних, зростаючих, зникаючих, інноваційних, ще неіснуючих).
Модуль 4. Малобюджетний аналіз маркетингового середовища силами підприємства.
- Структура маркетингового середовища.
- Філософія проведення "кабінетних" маркетингових досліджень, необхіднихі достатніх для прийняття управлінського рішення.
- Маркетингова середа підприємства.
- Алгоритм проведення аналізу маркетингового середовища (практична імплементація).
- Технологія інтерпретації результатівдосліджень та формалізація плану дій.
Відео-трейлер до онлайн-курсом см. За посиланням на нашому каналі: https://www.youtube.com/watch?v=kSKnlKm-sjI.
Кожен модуль складається з декількох відео-тренінгів та онлайн-тестування. Учасникам, які успішно пройшли онлайн-курс, висилається Сертифікат (у традиційному паперовому вигляді з печаткою та електронному вигляді).
Онлайн курс веде Наталія Юдіна - канд. економ. наук, Лауреат Премії Президента України для молодих вчених, засновник групи компаній "Фабрика Рішень" Червонівітрила ", двічі володар звання" Молодий викладач-дослідник НТУУ "КПІ", доцент кафедри промислового маркетингу НТУУ "КПІ" (докладніше про тренера-консультанта див. на Порталі "Футуролог" http://futurolog.com.ua/software.html).
Вартість онлайн курсу "Маркетингові дослідження: малобюджетний аналіз інноваційних ринків" - 350 грн.
Детальніше ознайомитися з програмою дистанційного онлайн курсу, отримати тестовий доступ до курсу, а також ознайомитися з технічною стороною і принципами дистанційного консалтингу можна на Порталі"Футуролог" (посилання на онлайн курс - http://futurolog.com.ua/dk_marketingovye_issledovania.phtml)
Категорії курсів
-
Професійні, підвищення кваліфікації
Усі курси в Дистанційному навчанні, а також ЗВО (вузи) в Дистанційному навчанні, репетитори в Дистанційному навчанні
Коментарі
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Дякуємо!
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.