Блог навчальних закладів

Знайдена 1531 стаття

Вербальні та невербальні складові ефективної комунікації керівника

Оскільки спілкування людей здійснюється з допомогою вербальних і невербальних комунікацій, необхідно уважно ставиться до її складових.

Ефективна комунікація допомагає професійно та ефективно керувати

Фахівці в галузі науки управління стверджують, що до 80 % робочого часу керівника займають комунікації.

Мова тіла! Як перетворити його на помічника в процесі комунікації

Запрошую на свої комунікаційні тренінги, де ви зможете відпрацювати ефективні сигнали мови жестів (і не тільки їх!...), щоб застосовуючи ці навички на практиці, отримувати задоволення та результати від презентацій та виступів, які ви проводите!

Діловий етикет — інструмент для розв'язання проблем у бізнесі

Діловий етикет допомагає створити позитивне враження та встановити професійні відносини у бізнес-середовищі. А які проблемні ситуації допоможе вирішити дотримання правил ділового етикету, ви дізнаєтесь у нашій статті.

Як навчитися впевненно виступати за 2 дні? Запрошуємо на тренінг «Оратор за 2 дні» у Дніпрі та Києві

"Оратор за 2 дні" - це практичний тренінг та найпопулярніший тренінг у тисяч учнів. Ми випустили вже 175 групи за 9 років навчання! Дізнайся деталі навчання.

Трініті метод, або Трініті підхід у психосоматиці – що це?

Консультація з психосоматики «Трініті методи» - інноваційний метод, він включає розмову, розробку плану та призначення сучасних методів відновлення здоров'я. Суть методу: підхід до людської особистості як до триєдності тіла, розуму та душі.

Тренінги з продажу не працюють

Навчати чи не невчати команду відділу продажу? Який формат вибрати? Як отримати максимум користі від навчання? Як не викинути гроші на вітер, які були інвестовані у навчання? Відповіді Ви знайдете у пості...

П’ять помилок, що провокують неякісну комунікацію в бізнесі

Є певні првила і закони бізнесу, які діють, незважаючи на зовнішні фактори, як то війна чи криза. Тому розглянемо з вами п’ять помилок, які провокують неякісну комунікацію в бізнес-середовищах.

Робота із запереченнями

Заперечення краще запобігати, а не обробляти. Заперечення клієнта – це наслідок того, що на попередніх етапах переговорів із клієнтом ви щось зробили не так!

Ефективна комунікація: 6 правил ведення переговорів

Переговори — це майстерність й талант? Справжній профі може продати що завгодно та кому завгодно, навіть якщо його розбудити посеред ночі? Ні! Справжній профі — виявить потребу, з’ясує рівень її цінності та запропонує вигідне рішення для обох сторін.