Організаційна структура ВП (Відділу продажів) Відмінності структур Відділів продаж для B2B, FMSG, інших сфер і способів продажу. Як розрахувати, скільки має бути виконавців та скільки лінійних керівни…
Принципи успішної комунікації з клієнтами. Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами. Метапрограми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом. Основи ств…
Тренінг призначений для співробітників креативних і рекламних агенцій: директорів та менеджерів із роботи з клієнтами (account directors, account managers), креативників, планувальників (planners), як…
Управління обслуговуванням клієнтів Управління обслуговування клієнтів, що це таке? Процес обслуговування клієнтів Спілкуватися, розуміти та передбачати, справлятися з потребами клієнтів Як оцінити за…
Модуль 1. Правила комунікації з клієнтами і реагування на «гострі ситуації». Клієнтоорієнтованість. Мета: зміна ставлення до поняття «Клієнт». Цінність клієнта. Клієнтоорієнтованість Психологічні типи…
Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
Система управління персоналом Зміни у HRM на тлі глобальних економічних тенденцій Залежність ролі та функцій HR від стану ринку Нові міжнародні впливи на політику та практику управління людськими ресу…
Аптечний візіт Планування та підготовка: Ціль на день: визначення мети за SMART. Як розрахувати та як коригувати ціль на день. Як порахувати план на день задля досягнення місячного плану. Як розподіли…
Стратегічне завдання продажу. Основне завдання продажу Базові елементи маркетингу в продажах Сучасний менеджер з продажу. Його цінності та переконання. Інструменти індивідуальної та командної мотиваці…
Програма тренінгу буде адаптована під Ваші потреби та вид діяльності компанії! Для досягнення максимальної ефективності та результативності навчання команди співпраця відбувається у декілька етапів: Е…
Що таке стрес: походження та види Гострий та хронічний стрес. Особливості «військового» стресу Техніки саморегуляції. Принципи та підходи Швидка допомога при стресі на робочому місці Як працювати з кл…
Ефективний закупівельник, хто він і як ним стати? Визначення внутрішніх особистісних факторів (комплекси, стереотипи, установки), що заважають ефективній роботі у закупівлях Ефективна взаємодія відділ…
Міфи о приниципових переговорах: які ситуації та завдання можа вирішувати за допомогою гарвардської моделі. Вплив позицій та інтересів на перебіг перемовин. Виявлення інтересів другої сторони. Інформа…
1 етап - проведення індивідуальних консультаційних сесій де використовується коучинг, психотерапія та консультування. На сесії проводиться виявлення проблем та їх корекція, постановка цілей, виявлення…