1-й деньОсновы менеджмента 1. Управление персоналом и руководство людьми 2. Формирование вовлеченности сотрудников 3. Внутренние и внешние клиентыОсновы розничной торговли 1. Поведение покупателя 2. Т…
(Авторский тренинг М. Шевченко) Правильный подбор сотрудников — это фундамент успешности, качественной и эффективной работы. Профессиональный подбор персонала — это первый и очень важный шаг к формиро…
1. Принципи, що забезпечують створення ефективної системи оплати праці та мотивації персоналу Компенсаційна політика компанії Фактори, що впливають на особливості побудови системи компенсацій (оплати…
Особа керівника Вимоги сьогоднішнього ринку до особи управлінця. Які психологічні особливості та особисті якості роблять керівників ефективними управлінцями? Переконання та установки у роботі з персон…
Управління персоналом у холдингових компаніях Сучасний погляд на управління персоналом у холдингу: відповідальність, цілі та завдання служб персоналу холдингових компаній світових-лідерів, тенденції т…
Программа разработана практиками для практиков.Мы предлагаем только то, что проверено временем на собственном опыте и опыте клиентов. Улучшения происходят за счет:структура внутренних процессов как вн…
Введение. Продажи: технология или искусство. Составляющие продажи. Процесс продажи. Как обеспечить позитивный настрой клиентаЭффективное начало встречи, создания атмосферы доверия, создание первоначал…
1. Актуальність HR-бренду для компанії HR-бренд роботодавця: що це таке? Ключові задачі й показники його ефективності Ризики, можливості й основні помилки відносно створення та впровадження HR-бренду…
Тренинг проходит в течении двух дней, по 8 часов каждый день. Имитационная бизнес-игра в составе тренинга, покажет участникам, как совершенствовать бизнес-процессы, руководствуясь циклом Деминга: Plan…
1. Правила Побудови Підприємства 1. Що будувати? яку саме компанію? Обов'язкові роботи на будь-якому підприємстві - правила розподілу функціоналу Правила побудови правильного підприємства - це правила…
Коли перед організацією стоять нові завдання, нові викллики, то, перш ніж кинутися в бій, варто точно знати - чи здатні ці працівники виконати поставлене завдання, чи потрібно їх посилити новими праці…
Введение Успех продавца. От чего он зависит? Как найти клиента в Украине Договариваемся по телефону о деловой встрече Классика и реальности жизни Ваша первая вступительная фраза Непростые клиенты на Ю…
1. Сучасний погляд на мотивацію Теорія мотивації очима практика; Гроші у системі мотивації; Дискредитація інструментарію матеріальної мотивації у інформаційну епоху; Чому не все можна купити за гроші…