Агент рекламний

Рекламні агенти шукають замовників для розміщення реклами на сторінках видання.

Специфіка професії

Плюси професії

  • Спілкування з замовниками, нові рекламні проєкти.

Мінуси професії

  • Величезна конкуренція у сфері реклами.

Місце роботи

Рекламні агенти працюють в журналах та газетах, рекламних агентствах.

Особисті якості

Рекламному агенту не обійтися без комунікабельності та привабливості, потрібно вміти переконливо і невимушено розмовляти з різними людьми, у тому числі і з першими обличчями компаній. Ще одна умова успішної кар'єри - активність.

Кар'єра

Товариська, кмітлива, творча людина може досить швидко дорости до менеджера по рекламі. Надалі можна стати начальником рекламного відділу або директором з реклами, якщо агентство велике. Як варіант — перехід з «стартового» невеликого рекламного агентства в більш велике (мережеве) або відхід на бік замовника на посаду бренд-менеджера.

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»