Копірайтер

Вигадує слогани, сюжети відеороликів, тексти статей, бере активну участь у підготовці та проведенні рекламних акцій, пропонуючи нові оригінальні ходи. Фрази, які у всіх на слуху: Не гальмуй снікерсуй, Зроби паузу — з'їш Твікс, Чистота — чисто Тайд — результат роботи копірайтерів.

Специфіка професії

Геніальні ідеї копірайтера народжуються не спонтанно: появі шедевра передує копітка робота, яка проходить в рамках рекламного брифу — технічного завдання, створеного маркетологами. Перед початком проєкту копірайтер повинен мати чітке уявлення про конкурентів замовника і про цільову аудиторію - потенційних споживачів товару чи послуги.

Місце роботи

Агенції, які пропонують рекламні послуги.

Особисті якості

Нестандартне, творче мислення, вміння придумати оригінальний хід і ... працювати у команді. Помилка вважати копірайтера генієм-одинаком. В агентствах він, зазвичай, працює в креативній парі з арт-директором, відповідальним за візуальне втілення реклами. Іноді для вирішення складного проєкту може бути залучено кілька креативних пар під керівництвом креативного директора.

Усі ЗВО/ВНЗ в Києві, а також коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»