Арт-директор

Категорія: Маркетинг, реклама та PR

Основна задача арт-директора зробити яскраву, цікаву рекламу, яка не лише сподобається замовникові, але і запам'ятається кінцевому споживачеві.

Специфіка професії

Освіта в галузі реклами — одне з найдорожчих. За словами адміністрацій навчальних закладів, на повноцінну та якісну підготовку фахівців ВНЗ витрачають чималі кошти. А от бюджетних місць, навіть у провідних державних ВНЗ, небагато.

Місце роботи

Рекламні агентства, ЗМІ.

Особисті якості

  • комунікабельність та вміння переконувати людей;
  • креативність;
  • фізична витривалість;
  • любов до малювання.

Кар'єра

Стартова позиція у більшості рекламних агентств — дизайнер. Наступна сходинка — арт-директор. Вище — посада керівника креативної групи. Найвища сходинка — креативний директор компанії.

Освіта

Вища. Спеціальності «Дизайн» та «Реклама».

Усі ЗВО/ВНЗ в Києві, а також коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»