Кліпмейкер

Категорія: Маркетинг, реклама та PR

Знімає рекламні ролики й музичні кліпи. Його завдання — створити яскравий, оригінальний образ, який запам'ятовується, на екрані. керує діями творчої команди: сценаристами, операторами, стилистами, гримерами, костюмерами, реквізіторами.

Специфіка професії

Творча, цікава робота. Вибір сюжету, спецефектів, образотворчих засобів — залежить від фантазії кліпмейкера. Звичайно, він працює не один. Створювати відеоролики йому допомагають сценаристи, оператори, художники, звукооператори, стилісти, гримери, костюмери, реквізітори.

Місце роботи

Спеціалізовані рекламні агенції, студії.

Особисті якості

Гарні організаторські здібності, креативне мислення, комунікабельність, сміливість, відповідальність.

Кар'єра

У кліпмейкерів немає раз і назавжди визначених ставок. Чим більш відоме ім'я, тим вище гонорар. Багато що залежить від бюджету, виділеного на виробництво.

Освіта

Вища. Спеціальності: «Режисура кіно і телебачення», «Режисура телевізійних програм», «Реклама» зі спеціалізацією «режисер реклами та мультимедіа».

Усі ЗВО/ВНЗ в Києві, а також коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»