Соціолог

Прикладні соціологи займаються маркетинговими дослідженнями в торгівельних фірмах, досліджують думку електорату на передвиборчих кампаніях, прораховують ефективність проведення рекламних кампаній, складають рейтинги для ЗМІ. І називатися вони можуть відповідно маркетологами, аналітиками, політтехнологами
Власне соціологами працюють одиниці — це вчені, які за допомогою опитувань населення та математичної обробки даних з'ясовують, що реально відбувається в суспільстві, розкривають причини негативних явищ і дають рекомендації з поліпшення ситуації.

Специфіка професії

Вважається, що будні соціолога — нескінченне сидіння за комп'ютером. Але це невірно. Перш ніж почати дослідження, соціолог спілкується з замовником. Йому необхідно переконатися, що у них однакове розуміння завдань і цілей дослідження, щоб застрахувати себе від можливих претензій замовника. Іноді доводиться від запропонованих умов відмовлятися.

Місце роботи

  • в аналітичних соціологічних центрах та консалтингових компаніях;
  • в державних і муніципальних органах влади;
  • в public relations (зв'язки з громадськістю) і рекламі;
  • в кадрових службах;
  • в маркетингових відділах підприємств;
  • у ЗМІ та видавничому бізнесі.

Особисті якості

Для професії соціолога дуже важливі старанність і терпіння, але не менш важливо вміти аналізувати і брати на себе відповідальність за прийняті рішення.

Кар'єра

Зазвичай, вже на перших курсах студенти-соціологи починають працювати інтерв'юерами. Це дуже гарний початок кар'єри, посада інтерв'юера допомагає виховати в собі такі якості, як терпіння, скрупульозність, вміння спілкуватися з людьми. Подальше зростання залежить від вибраної сфери діяльності: якщо вам до душі наукова робота є сенс вступати до аспірантури, потім захистити докторську дисертацію і т.п. Але майте на увазі, зарплати у НДІ та ВНЗ невеликі.

Усі ЗВО/ВНЗ в Києві, а також коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»