Соціолог
Категорія: Маркетинг, реклама та PR
ЗберегтиПрикладні соціологи займаються маркетинговими дослідженнями в торгівельних фірмах, досліджують думку електорату на передвиборчих кампаніях, прораховують ефективність проведення рекламних кампаній, складають рейтинги для ЗМІ. І називатися вони можуть відповідно маркетологами, аналітиками, політтехнологами
Власне соціологами працюють одиниці — це вчені, які за допомогою опитувань населення та математичної обробки даних з'ясовують, що реально відбувається в суспільстві, розкривають причини негативних явищ і дають рекомендації з поліпшення ситуації.
Специфіка професії
Вважається, що будні соціолога — нескінченне сидіння за комп'ютером. Але це невірно. Перш ніж почати дослідження, соціолог спілкується з замовником. Йому необхідно переконатися, що у них однакове розуміння завдань і цілей дослідження, щоб застрахувати себе від можливих претензій замовника. Іноді доводиться від запропонованих умов відмовлятися.
Місце роботи
- в аналітичних соціологічних центрах та консалтингових компаніях;
- в державних і муніципальних органах влади;
- в public relations (зв'язки з громадськістю) і рекламі;
- в кадрових службах;
- в маркетингових відділах підприємств;
- у ЗМІ та видавничому бізнесі.
Особисті якості
Для професії соціолога дуже важливі старанність і терпіння, але не менш важливо вміти аналізувати і брати на себе відповідальність за прийняті рішення.
Кар'єра
Зазвичай, вже на перших курсах студенти-соціологи починають працювати інтерв'юерами. Це дуже гарний початок кар'єри, посада інтерв'юера допомагає виховати в собі такі якості, як терпіння, скрупульозність, вміння спілкуватися з людьми. Подальше зростання залежить від вибраної сфери діяльності: якщо вам до душі наукова робота є сенс вступати до аспірантури, потім захистити докторську дисертацію і т.п. Але майте на увазі, зарплати у НДІ та ВНЗ невеликі.
Усі ЗВО/ВНЗ в Києві, а також коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві
Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
- Агент рекламний
- Арт-директор
- Бренд-менеджер
- Кліпмейкер
- Копірайтер
- Креативний директор
- Лобіст (GR-спеціаліст)
- Маркетолог
- Медіабайер
- Медіапланер
- Менеджер з PR
- Менеджер по рекламі
- Менеджер по роботі з клієнтами
- Мерчендайзер
- Регіональній менеджер
- Соціолог
- Спічрайтер
- Супервайзер
- ТБ-байер
- Трейд-маркетинг менеджер
- BTL-менеджер
- P.O.S.-спеціаліст
- PR-спеціаліст
- Product-менеджер
- HR, кадрові служби5
- IT, комп'ютери та Інтернет21
- Авіація і космос1
- Гуманітарні науки5
- Природничі науки и дослідження2
- Краса та здоров'я8
- Культура, мистецтво, дизайн26
- Маркетинг, реклама та PR24
- Медицина, фармацевтика25
- Нерухомість, будівництво, архітектура22
- Освіта та педагогіка4
- Охорона, безпека, міліція9
- Право, політика10
- Ресторани, харчування10
- Секретаріат, діловодство, АГВ9
- Сільське і водне господарство2
- Сфера обслуговування9
- ЗМІ, видавництво, поліграфія9
- Страхування5
- Телекомунікації та зв'язок2
- Техніка, технології, виробництво15
- Торгівля, логістика, ЗЕД10
- Транспорт, автобізнес7
- Туризм, готельна справа1
- Фінанси, бухгалтерія, банк18
- Фітнес і спорт5
- Шоу-бізнес6