Бренд-менеджер

Бренд-менеджер розкручує торгівельну марку компанії, намагаючись зробити так, щоб її впізнавали на ринку, працює з рекламними агентствами, де придумують таку ідею, яка виділить продукт з маси інших і зробить його популярним.

Специфіка професії

Помилково вважати, що робота бренд-менеджера закінчується з успішним виведенням марки на ринок. Мало правильно позиціювати торгівельну марку, зробити її популярною. Щоб до неї не пропав інтерес споживачів, бренд-менеджеру доводиться постійно піклуватися про її оновлення, вигадувати фішки: змінювати упакування товару, проводити різноманітні рекламні та промоушн-акції.

Місце роботи

Рекламні агентства, маркетингові компанії та ін.

Особисті якості

Звичайно, бренд-менеджер в першу чергу аналітик і організатор, але водночас, без творчої жилки у цій професії не обійтися. Треба вміти запропонувати рекламному агентству своє бачення позиціонування бренду, вислухати і зрозуміти ідеї копірайтерів, посперечатися, подумати і ... вибрати кращу.

Кар'єра

Якщо ваш шлях у бренд-менеджери лежить через маркетинг, початковою позицією стане посаду асистента маркетолога. Через півроку-рік можна стати маркетологом. Можна піти іншим шляхом — влаштуватися на роботу менеджером з маркетингу та реклами в одній з невеликих компаній.
Якщо ваш шлях у рекламу лежить через рекламне агентство, то для початку найкраще попрацювати менеджером з реклами. Наступна позиція в агентстві — Account manager, спеціаліст по ключовим клієнтам: він веде рекламні компанії.

Усі ЗВО/ВНЗ в Києві, а також коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»