Менеджер по рекламі

Категорія: Маркетинг, реклама та PR

У ЗМІ менеджер по рекламі телефонує потенційним клієнтам і пропонує їм розмістити на шпальтах видання або в ефірі рекламу. На виробничих підприємствах він займається прямо протилежним: розробляє та розміщує рекламу на вигідних умовах в засобах масової інформації, відстежує її ефективність, проводить маркетингові дослідження. В обох випадках він може сам вигадувати рекламу, виступаючи у ролі кріейтора. У невеликих компаніях менеджери по рекламі поєднують свої обов'язки з роботою в суміжних областях: маркетингу, мерчендайзингу, у продажах і копірайтінгу.

Специфіка професії

Плюси професії

  • Спілкування з замовниками, нові рекламні проєкти.

Мінуси професії

  • Величезна конкуренція у сфері реклами.

Місце роботи

Менеджери по рекламі працюють у журналах та газетах, рекламних агентствах.

Особисті якості

Менеджеру по рекламі не обійтися без комунікабельності і привабливості, потрібно вміти переконливо і невимушено розмовляти з різними людьми, в тому числі і з першими особами компаній. Ще одна умова успішної кар'єри — активність.

Кар'єра

Можна стати начальником рекламного відділу або директором по рекламі, якщо агентство велике. Як варіант — перехід зі «стартового» невеликого рекламного агентства в більш велике (мережеве) або відхід на бік замовника на посаду бренд-менеджера.

Усі ЗВО/ВНЗ в Києві, а також коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, тренінги в Києві, робота в Києві


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»