Арт-директор

Основна задача арт-директора зробити яскраву, цікаву рекламу, яка не лише сподобається замовникові, але і запам'ятається кінцевому споживачеві.

Специфіка професії

Освіта в галузі реклами — одне з найдорожчих. За словами адміністрацій навчальних закладів, на повноцінну та якісну підготовку фахівців ВНЗ витрачають чималі кошти. А от бюджетних місць, навіть у провідних державних ВНЗ, небагато.

Місце роботи

Рекламні агентства, ЗМІ.

Особисті якості

  • комунікабельність та вміння переконувати людей;
  • креативність;
  • фізична витривалість;
  • любов до малювання.

Кар'єра

Стартова позиція у більшості рекламних агентств — дизайнер. Наступна сходинка — арт-директор. Вище — посада керівника креативної групи. Найвища сходинка — креативний директор компанії.

Освіта

Вища. Спеціальності «Дизайн» та «Реклама».

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»