Дизайнер реклами

Оформлює щити, розробляє корпоративний стиль компанії (від фірмового знака, логотипа і візитки до календарів, упакувань та вуличних постерів), створює макети газет і журналів, вітрин та виставкових стендів.

Специфіка професії

Плюси професії

  • творча і надихаюча робота;
  • високий попит на ринку праці;
  • висока заробітна плата.

Мінуси професії

  • доводиться багато працювати з замовниками, які іноді самі не знають, чого хочуть.

Місце роботи

Численні рекламні агенції та ЗМІ (газети, журнали, телебачення).

Особисті якості

  • просторове мислення;
  • креативність;
  • комунікабельність;
  • художні здібності.

Кар'єра

На ринку праці величезна кількість вакансій. Навіть молодий спеціаліст може знайти відповідне місце. Головне, щоб було своє портфоліо - ваші кращі дизайнерські роботи, які можна продемонструвати роботодавцеві. З досвідом зростає зарплата. Надалі можна стати арт-директором.

Освіта

Спеціальність «Дизайн» зі спеціалізаціями «дизайн реклами», «графічний дизайн»; спеціальність «Реклама» зі спеціалізацією «дизайн в рекламі».

Вступникам, які обирають майбутню професію та готуються до вступної кампанії, радимо скористатись докладною покроковою інструкцією зі вступу до навчального закладу. За допомогою цієї інструкції ви зможете вибрати спеціальність та ЗВО, підготуватись до іспитів, розібратись в правилах і нюансах вступу, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.

Дивіться також усі ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.


Інші професії в категорії «Культура, мистецтво, дизайн»